قیمت نهایی ۳ خودرو نیسان وارداتی نامی خودرو مشخص شد

شرکت نامی خودرو قیمت نهایی سه خودرو وارداتی نیسان را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سه خودرو وارداتی نیسان کیکس، قشقایی و سیلفی از سوی شرکت نامی خودرو برای مصرف کننده نهایی قیمت گذاری شد.

براساس این گزارش، خودرو نیسان سیلفی مکس ادیشن ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، نیسان قشقایی ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و نیسان کیکس ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

نامی خودرو برای نیسان قشقایی، پیشرانه ۲ لیتری با توان تولید ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ نیوتن متری را در نظر گرفته که نیرو را از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو خودرو منتقل می‌کند.

نیسان قشقایی در بخش ایمنی به ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل با سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، کنترل فشار باد تایرها، ایربگ جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل لغزش هنگام شتاب گیری و اتوهولد مجهز است.

اتولایت، آیینه‌های جانبی برقی، استارت دکمه‌ای و مالتی مدیای ۹ اینچی بخشی دیگر از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی را مشاهده کنید:

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی e-PRO در اصل نسخه هیبریدی نیسان سیلفی با ظاهر جدید است که از ترکیب یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با موتور برقی توان تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را فراهم می‌کند.

در ادامه می‌توانید کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی را مشاهده کنید:

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

نیسان کیکس

نیسان کیکس

نیسان کیکس با پیشرانه ۱.۵لیتری با حداکثر توان ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۳ نیوتون متر نیرو راهی بازار خودرو خواهد شد.

در ادامه کاتالوگ رسمی نیسان کیکس را با یکدیگر مرور می کنیم:

نیسان کیکس

نیسان کیکس

کد خبر 145560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha