دومین نسل نیسان قشقایی، با چه مشخصاتی به ایران آمده است؟ (+کاتالوگ)

نامی خودرو که چندی پیش موفق به واردات خودروی نیسان سیلفی و نیسان کیکس و عرضه آن در سامانه خودروهای وارداتی شده بود، خبر از ورود دومین نسل نیسان قشقایی به بازار ایران داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قشقایی نامی خودرو که در حال گذراندن مراحل شماره گذاری و دریافت پلاک است، خودرویی از نسل دوم نیسان قشقایی است که با مدل ۲۰۲۳ راهی ایران شده است.

نیسان قشقایی نه تنها به دلیل کیفیت محصولات ژاپنی برای ایرانیان خودرویی محبوب است بلکه به دلیل نام ایرانی آن، جذابیت بیشتری برای خریداران ایرانی دارد.

نیسان پس از انتخاب نام این خودرو به صورت رسمی و دلیل انتخاب نام قشقایی را این گونه اعلام کرد: این نام از قبیله قشقایی که ایلی چادر نشین است و در اطراف شهر شیراز سکونت دارند الهام گرفته شده و دلیل انتخاب نام قشقایی برای این خودرو، توانایی این خودرو در عملکرد مناسب در شهرها و بیابان‌ها و مناطق صعب العبور و کوهستانی است.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی ۲۰۲۳ هم مانند سایر خودروهای وارداتی که اخیرا وارد بازار شده است محصول جوینت وینچر نیسان با شرکت دانگ فنگ است. تنها انتقادی که به این خودرو وارد است هم به انتخاب نیسان قشقایی از نسل دوم بازمی‌گردد.

مشخصات فنی نیسان قشقایی ۲۰۲۳

نامی خودرو برای نیسان قشقایی، پیشرانه ۲ لیتری با توان تولید ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ نیوتن متری را در نظر گرفته که نیرو را از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو خودرو منتقل می‌کند.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی در بخش ایمنی به ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل با سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، کنترل فشار باد تایرها، ایربگ جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل لغزش هنگام شتاب گیری و اتوهولد مجهز است.

اتولایت، آیینه‌های جانبی برقی، استارت دکمه‌ای و مالتی مدیای ۹ اینچی بخشی دیگر از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی را مشاهده کنید:

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

کد خبر 145437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha