نیسان سیلفی و نیسان کیکس به سامانه خودروهای وارداتی آمد (+کاتالوگ)

شرکت نامی خودرو برای اولین بار، نیسان سیلفی و نیسان کیکس را در سامانه خودروهای وارداتی عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نامی خودرو که به تازگی خودروی نیسان سیلفی هیبریدی را به نمایش گذاشته بود، از اولین عرضه این خودرو همراه با نیسان کیکس در سامانه خودروهای وارداتی خبر داد.

عرضه نیسان سیلفی و نیسان کیکس ویژه متقاضیانی است که مرحله اول در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند و طرح فروش جدیدی باز نشده است.

آن دسته از متقاضیان سامانه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می توانند برای انتخاب دو خودروی نیسان از روز یکشنبه مورخ ۰۳ /۰۴ /۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۰۶ /۰۴ /۱۴۰۳ اقدام کنند.

متقاضیان در این مرحله می توانند پنج انتخاب از سبد محصولات اعلامی سامانه داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی می باشد. لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌ شود.

قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی برای نیسان سیلفی ۱۷ میلیون ریال و برای نیسان کیکس ۱۴ میلیون ریال اعلام شده است.

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

مشخصات فنی و کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی

نیسان سیلفی e-PRO در اصل نسخه هیبریدی نیسان سیلفی با ظاهر جدید است که از ترکیب یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با موتور برقی توان تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را فراهم می‌کند.

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

مشخصات فنی و کاتالوگ رسمی نیسان کیکس

نیسان کیکس با پیشرانه ۱.۵لیتری با حداکثر توان ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۳ نیوتون متر نیرو راهی بازار خودرو خواهد شد.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

کد خبر 145426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha