کد خبر 145447
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
نیسان آبی با رادار چینی در راه ایران!

شرکت زامیاد از عرضه نسخه جدید نیسان آبی با رادار خط خوان و امکانات جدید به بازار خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت زامیاد که تولیدکننده نیسان زامیاد یا همان نیسان آبی معروف است، نیسان آبی را با امکانات جدید راهی بازار خواهد کرد اما داستان تجهیز نیسان آبی به این امکانات جدید چیست؟

بد نیست بدانید که شرکت زامیاد چندی پیش دو دستگاه نیسان را به چین فرستاده است تا با کمک شرکت‌های چینی آپشن‌های جدیدی روی نیسان آبی نصب کند.

پس از فرستادن دو دستگاه نیسان آبی به چین، قرار است تا این خودرو به امکاناتی مانند رادار خط خوان، سیستم کنترل پایداری و ترمز اضطراری پیشرفته تجهیز شود.

براساس اعلام شرکت زامیاد، یک نسخه جدید نیسان با نام نیسان زامیاد اکستند نیز تولید شده که از ۱۳ سانتیمتر طول بیشتر برخورداراست و فضای بار بیشتری در اختیار مالک قرار می‌دهد.

در داخل کابین نیز صندلی‌ها با مدل جدید جایگزین شده است که راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

نیسان آبی

نیسان آبی همچین قرار است تغییراتی در ظاهر نیز تجربه کند. چراغ دیلایت نیسان آبی که هم اکنون روی سپر جلو قرار دارد در نسخه جدید داخل چراغ جلو قرار خواهد گرفت و روی سپر شاهد مه شکن‌ خواهیم بود.

اصلی‌ترین تغییر اما به افزوده شدن رادار خط خوان بازمی‌گردد که در آینده نزدیک شاهد نصب آن روی نیسان آبی خواهیم بود.

نیسان آبی همچنین قرار است به ترمز ABS ترمز اضطراری پیشرفته نیز مجهز شود که گام مهمی در افزایش ایمنی این خودرو خواهد بود.

اضافه کردن آپشن‌های جدید به نیسان آبی هر چند اقدام مناسبی برآورد می‌شود اما واقعیت این است که خریداران این خودرو انتظار تغییرات مهم‌تری در این خودرو دارند.

افزایش فضای کابین مانند کابین نسخه صادراتی به کشور کنیا، تقویت موتور و گیربکس، تغییر ارگونومی صندلی و حتی بهبود سازوکار قفل درهای خودرو بخشی از مهم‌ترین انتظاران مالکان نیسان آبی به شمار می‌رود.

کد خبر 145447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha