نیسان سیلفی e-PRO با ۲ آپشن اختصاصی نیسان در ایران (+ کاتالوگ رسمی)

نیسان سیلفی e-PRO با دو آپشن اختصاصی که فقط در محصولات نیسان دیده می‌شود، توسط شرکت نامی خودرو وارد بازار خودرو ایران شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در شرایطی که واردکنندگان خودرو برای افزایش سود و صرفه اقتصادی دست به واردات خودروهایی با کمترین سطوح آپشنی زدند اما نامی خودرو یکی از نسخه‌های پرآپشن نیسان سیلفی e-PRO را وارد بازار ایران کرده است.

نامی خودرو دست به واردات مدلی از نیسان سیلفی e-PRO زده است که برخی آپشن‌های اختصاصی محصولات نیسان مانند پروپایلوت و E PEDAL را دارد که تنها در خودروهای نیسان وجود دارد و از تکنولوژی‌های خاص نیسان است.

گزارش تصویری نیسان سیلفی را اینجا ببینید

پروپایلوت در واقع سیستم خودران نیسان است که می‌تواند برخی از وظایف راننده را بر عهده بگیرد و رانندگی ایمن‌تری برای سرنشینان فراهم سازد.

نیسان سیلفی

سیستم E PEDAL نیز یکی دیگر از امکانات رفاهی خودروهای نیسان است که فرآیند ترمزگیری و گاز دادن را تنها با یک پدال امکان پذیر می‌کند و تنها با فشردن یک دکمه این آپشن فعال می‌شود.

نیسان سیلفی e-PRO در اصل نسخه هیبریدی نیسان سیلفی با ظاهر جدید است که از ترکیب یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با موتور برقی توان تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را فراهم می‌کند.

نیسان سیلفی

مصرف سوخت نیسان سیلفی e-PRO به صورت ترکیبی ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم مناسبی برای این خودرو محسوب می‌شود.

نیسان سیلفی e-PRO به جز پروپایلوت و E PEDAL به امکاناتی نظیر سیستم کمک حرکت در سربالایی، اتوهولد، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، هشدار خروج از خط، حرکت بین خطوط و رادار نقطه کور مجهز است.

سیستم ترمز اظطراری، هشدار به عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل دینامیک خودرو و سیستم نمایش فشار باد تایرها بخش دیگری از از امکانا نیسان سیلفی e-PRO نامی خودرو است.

در ادامه می‌توانید کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی e-PRO را ببینید:

نیسان سیلفی e-PRO

نیسان سیلفی e-PRO

نیسان سیلفی e-PRO

کد خبر 145409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha