کد خبر 145861
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل زامیاد به کدام اصل حیاتی اشاره کرده است؟

مدیرعامل شرکت زامیاد در دیدار با سخنگوی سازمان آتش نشانی به یک اصل حیاتی برای این شرکت اشاره کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مجید آقایی، در این دیدار، بر نقش کلیدی ایمنی در فرآیندهای تولید و حفظ سرمایه‌های سازمان تاکید کرد.

مدیرعامل زامیاد تصریح کرد: ایمنی برای ما در شرکت زامیاد نه‌ تنها یک ضرورت، بلکه یک اصل حیاتی است؛ ما متعهد به حفظ سرمایه‌های انسانی و مادی سازمان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم تا استانداردهای ایمنی را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم.

این گزارش می افزاید که با محوریت ارتقاء ایمنی و آشنایی با تولیدات شرکت زامیاد، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، با مدیرعامل این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید که با هدف آشنایی با توانمندی‌ها و تولیدات شرکت زامیاد انجام شد، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شرکت زامیاد و رویت تجهیزات این ایستگاه، اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء ایمنی و پیشگیری از حوادث را مثبت ارزیابی و از تعهد شرکت زامیاد به اصول ایمنی تقدیر کرد.

تیم آتش‌نشانی شرکت زامیاد در چندین دوره از مسابقات آتش‌نشانی عناوین مختلفی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و در حادثه ساختمان پلاسکو در در دی ماه ۱۳۹۵ یکی از تیم های حاضر در این حادثه ملی بوده است.

کد خبر 145861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha