خودروهای زامیاد مناسب جاده های دشوار ساحل عاج است!

سفیر ساحل عاج در ایران، ضمن برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت زامیاد از خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، تاماکولو واتارا، در این نشست مشترک با اشاره به روابط تجاری کشور ساحل عاج با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مبادلات این کشور با ایران خوب بوده و با اراده مقامات ارشد دو کشور همکاری‌های دوجانبه صنعتی افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: باتوجه ‌به موقعیت جغرافیایی کشور ساحل عاج در قاره آفریقا و بافت جاده‌های موجود در آن، رفت‌وآمد بسیار دشوار است؛ استفاده از محصولات شرکت زامیاد باتوجه‌ به ویژگی‌های آن‌ها، زمینه پیشبرد اهداف و ارتقاء صنعت حمل و نقل کشور ساحل عاج را تسهیل می‌بخشد.

در ادامه این نشست، مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد، نیز با خیرمقدم به سفیر ساحل عاج گفت: شرکت زامیاد یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای تجاری کشور است که سابقه بیش از ۶۰ سال تولید و عرضه انواع خودروهای تجاری را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و امروز خوشحالیم، ظرفیت و مزیت محصولات زامیاد، مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قاره آفریقا یکی از بازارهای مهم صادرات تولیدات گروه خودروسازی سایپا است.

پیش از این هم سو با راهبرد گسترش تعامل و همکاری‌های بین‌المللی، شرکت زامیاد تفاهم‌نامه تولید و فروش را در قالب گروه خودروسازی سایپا با کشور کنیا نیز منعقد کرده بود.

کد خبر 145691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha