کد خبر 145652
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
زامیاد با اتوبوس جدید به نصف جهان می رود (+زمان)

شرکت های تولیدکننده خودروهای تجاری گروه سایپا شامل زامیاد و ایران کاوه با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان حاضر خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، در نمایشگاه حمل و نقل ترانزیت اصفهان شرکت زامیاد تصمیم دارد که یک اتوبوس جدید برقی را رونمایی و معرفی کند.

پیش بینی می شود دیگر محصولات زامیاد که در اصفهان به نمایش در خواهد آمد شامل اتوبوس های فوتون، اتوبوس درون شهری، وانت پادرا پلاس با کاربری‌های مختلف و نیز وانت زامیاد اکستند و ... باشد.

همچنین شرکت ایران کاوه سایپا(یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت زامیاد) نیز، با عرضه محصولات جدید، توانمندی‌های خود را در کاربری سازی خودروهای تجاری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

با توجه به همزمانی دو نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت، و نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان، تجاری سازان گروه سایپا تصمیم دارند تا برای هر یک از این نمایشگاه ها، محصولات مرتبط و کاربردی تولیدی را به نمایش عمومی دربیاورند.

هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت، و سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۷ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۲۱، میزبان علاقمندان و فعالان این بخش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خواهد بود.

کد خبر 145652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha