مشهدی ها، آماده باشید برای نمایش عمومی و تست کامیون های سنگین شکموتو (+زمان)

کامیون های سنگین شکموتو در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش عمومی در می آید.

به گزارش پرشین خودرو، آرین دیزل تصمیم دارد تا کامیون های سنگین شکموتو را در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش عمومی درآورد. به ویژه، حضور کشنده قدرتمند X۵۰۰۰، کامیون باری و کامیون کمپرسی شکموتو در این دوره، نوید بخش تجربه‌ای متفاوت برای بازدیدکنندگان خواهد بود. این امر فرصتی استثنایی را برای بازدید و مقایسه محصولات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

تست درایو محصولات آرین دیزل در نمایشگاه، از برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد خواهد بود. بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به رویدادهای خودرویی از یک سو می‌توانند با جدیدترین محصولات و دستاوردهای آرین دیزل آشنا شوند و از سوی دیگر می‌توانند کشنده تک‌محور شکموتو X۵۰۰۰ را تست کنند. و فرصت مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان و خریداران قرار می‌دهد تا با تجربه رانندگی خودروی مورد نظر، تصمیم بهتری برای انتخاب گزینه ایده‌آل خود بگیرند.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد و آرین دیزل در سالن فردوسی پذیرای علاقمندان خواهد بود. این رویداد که همه ساله توجه بسیاری از علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو را به خود جلب می‌کند، امسال نیز با تنوع و گستردگی بیشتری نسبت به دوره‌های پیشین برپا خواهد شد.

کد خبر 145916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha