از ۱۲ سالگی آرین دیزل چه انتظاری باید داشت؟ جزییات در قسمت جدید رادیو کامیون

قسمت هشتم پادکست رادیو کامیون از فصل اول با آغاز ۱۲ سالگی شرکت آرین دیزل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هشت قسمت از فصل نخست رادیو کامیون به انتشار رسید با این تفاوت که قسمت هشتم مصادف شده با دوازدهمین سالگرد تاسیس شرکت آرین دیزل که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

قسمت هشتم رادیو کامیون با اشاره به گرمای این روزهای سال که بی‌سابقه بوده آغاز می‌شود و توصیه‌هایی نیز برای رانندگان دارد.

همچنین بخوانید: با ۱۰ کامیون قوی دنیا آشنا شوید

هشتمین قسمت رادیو کامیون که چندی پس از سالگرد تاسیس ۱۲ سالگی آرین دیزل منتشر می‌شود، یک تم جالب دارد که بیشتر به زندگی خصوصی رانندگان کامیون می‌پردازد و داستان جالبی از گفت‌وگوی همسران راننده کامیون در زمان رخ دادن بزرگ‌ترین اتفاق زندگی که همان صاحب فرزند شدن است را روایت می‌کند.

بعد از این روایت‌ها، اشاره به فعالیت‌های تولیدی این شرکت بخش خصوصی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های قسمت هشتم رادیو کامیون است که به سال‌های ابتدایی آغاز به کار آرین دیزل تا امروز، می‌پردازد.

قسمت هشتم رادیو کامیون هم مانند دیگر قسمت‌های این پادکست، موسیقی‌های مختلفی را متناسب با موضوع پادکست پخش می‌کند که جذابیت شنیداری این پادکست را افزایش می‌دهد.

رادیو کامیون

پادکست رادیو کامیون که با حمایت آرین دیزل منتشر می‌شود و جامعه رانندگان کامیون را هدف گرفته است از شرق تا غرب و جنوب تا شمال ایران را در برمی‌گیرد و در هر قسمت به یکی از نقاط گردشگری ایران می‌پردازد.

در ادامه این سیاست رادیو کامیون، در قسمت هشتم شهر لیقوان معرفی می‌شود که شامل اطلاعات جالبی از این نقطه خوش آب و هوای کشور است.

همچنین بخوانید: بهترین کامیونت های بهمن دیزل کدامند؟

بیان خاطراتی از رانندگان قدیمی و نگاهی به سلیقه موسیقیایی رانندگان کامیون هم بخش جذاب دیگری از این پادکست است.

در مجموع می‌توان رادیو کامیون را پادکستی جالب و جذاب برای گذراندن ۹۰ دقیقه زمان معرفی کرد که هم اطلاعات جالبی ارائه می‌کند هم با پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز، روح و روان شما را جلا می‌دهد.

رادیو کامیون که به اپیزود هشتم رسیده است در قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای و در بستر پلتفرم https://castbox.fm در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 145646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha