پشت صحنه زندگی رانندگان کامیون را گوش کنید (+آدرس)

در اپیزود نهم از فصل اول رادیو کامیون شاهد گفت و گو با فعالان رسانه‌ای و رانندگان خودروهای سنگین هستیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پادکست رادیو کامیون که نخستین پادکست در این حوزه شناخته می‌شود، امروز به اپیزود نهم از نخستین فصل خود رسید.

آرین دیزل اولین خودروساز سنگین کشور است که به صورت رسمی وارد حوزه تولید و انتشار پادکست شده و نخستین اپیزود از پادکست رادیو کامیون را در دی ماه سال ۱۴۰۲ منتشر کرد. پادکست رادیو کامیون را باید یکی از خلاقانه‌ترین اقدامات روابط عمومی و بازاریابی شرکت آرین دیزل در تقویت ارتباط با رانندگان و فعالان حوزه خودروهای کاروتجاری دانست که تا پیش از این از سوی هیچ شرکتی اجرا نشده بود.

در ابتدای اپیزود اول پادکست ۹۰ دقیقه‌ای که آرین دیزل منتشر کرده، تاکید می‌شود که این پادکست هرچند بر جذب رانندگان خودروهای سنگین تمرکز دارد اما به این معنی نیست که برای سایرین جذاب نخواهد بود.اولین قسمت از پادکست رادیو کامیون با فضای زمستانی و یلدایی آغاز شد.

در قسمت دوم هم مانند اپیزود نخست، ترانه‌ها بخش مهمی از پادکست رادیو کامیون را شکل داد اما معرفی یک نقطه تاریخی و تفریحی در شیراز از بخش‌های متفاوت و جذاب اپیزود دوم رادیو کامیون است.

در اپیزود سوم رادیو کامیون، مانند قسمت‌های اول و دوم، ترانه‌ها بخش مهمی از پادکست را شکل می‌دهد و گفت‌‍وگو با راننده‌های کامیون و خاطرات از سفرها نیز از دیگر بخش‌های جذاب رادیو کامیون بود.

رادیو کامیون سال جاری را با قصه های مجید، و برگرفته از قصه های مجید خان محمدی منتشر کرد که حال و هوای بهاری داشت.

رادیو کامیون اما در قسمت هشتم که در تابستان داغ امسال و چندی پس از سالگرد تاسیس ۱۲ سالگی آرین دیزل منتشر شد، یک تم جالب داشت که بیشتر به زندگی خصوصی رانندگان کامیون می‌پردازد و داستان جالبی از گفت‌وگوی همسران راننده کامیون در زمان رخ دادن بزرگ‌ترین اتفاق زندگی که همان صاحب فرزند شدن است را روایت می‌کرد.

بعد از این روایت‌ها، اشاره به فعالیت‌های تولیدی این شرکت بخش خصوصی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های قسمت هشتم رادیو کامیون بود که به سال‌های ابتدایی آغاز به کار آرین دیزل تا امروز، می‌پردازد.

قسمت هشتم رادیو کامیون هم مانند دیگر قسمت‌های این پادکست، موسیقی‌های مختلفی را متناسب با موضوع پادکست پخش می‌کند که جذابیت شنیداری این پادکست را افزایش می‌دهد.

جدیدترین قسمت رادیو کامیون که اپیزود نهم از فصل نخست این پادکست است اما نگاهی به پشت صحنه زندگی رانندگان کامیون، روایت‌های جاده‌ای از زندگی پشت فرمان ماشین‌های سنگین، داستان‌ها و تجربیات شنیدنی رانندگان کامیون در مسیرهای طولانی دارد.

میهمان اپیزود نهم رادیو کامیون، علیرضا روستا و محمود تبارکی هستند که شاهد گفت‌وگوی صمیمانه با آنها در این اپیزود هستیم.

در این قسمت هم مانند هشت قسمت قبلی شاهد ترکیبی از موسیقی و خاطرات هستیم که رادیو کامیون را به همراهی مناسب تبدیل کرده است.

رادیو کامیون که به اپیزود نهم از فصل اول رسیده است را در پلتفرم کست‌باکس CASTBOX گوش دهید.

کد خبر 145848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha