بررسی افزایش ۱۱.۷ درصدی قیمت کامیون فاو ۴۶۰ در اولین عرضه بورسی (+نمودار)

نخستین عرضه کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ در بورس کالا انجام شد که با استقبال خریداران از این عرضه، قیمت کامیون سیبا موتور نیز با افزایش ۱۱.۷ درصدی نسبت به قیمت پایه، کشف شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عرضه خودرو در بورس کالا به اذعان کارشناسان، یکی از روش‌های فروش مناسب در بازار خودرو بود که می‌توانست با دلالی مقابله کند اما با انجام چند دوره فروش خودروهای سواری در بورس کالا، این روند متوقف شد اما فروش خودروهای کار و تجاری همچنان بر مبنای این روش ادامه دارد.

در همین راستا سیبا موتور یکی از محصولات این شرکت را روز گذشته در بورس کالا عرضه کرد که اطلاعات منتشر شده نشان از استقبال خریداران از این عرضه دارد.

براساس این گزارش، کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ پس از عرضه در بورس کالا با صف ۲.۵ برابری نسبت به تعداد عرضه مواجه شد.

قیمت کشف شده کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ در بورس کالا نیز نشان از افزایش ۱۱.۷ درصدی معادل ۶۲۷ میلیون تومان نسبت به قیمت پایه داشت.

قیمت پایه کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ در بورس کالا ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۶ هزار تومان تعیین شده بود که با توجه به افزایش ۱۱.۷ درصدی نسبت به قیمت پایه، این کامیون به قیمت ۵ میلیارد و ۹۷۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان عرضه شد.

سیبا موتور

اولین عرضه سیبا موتور در بورس کالا یک بار دیگر نشان داد، عرضه خودرو می‌تواند از فضای دلالی در بازار خودرو بکاهد و به کشف قیمت واقعی محصولات کمک کند.

کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ چه مشخصاتی دارد؟

کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۱۱ لیتری با توان تولید ۴۶۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتون مجهز است که با برخورداری از سیستم eev و scr استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس کرده است. گیربکس کامیون کمپرسی فاو نیز از نوع دستی ۱۶ سرعته zf مجهز به ریتاردر هیدرولیکی ۵ حالته است.

محورهای جلو کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ از نوع فنرهای تخت چند لایه پارابولیک مجهز به میل موجگیر و کمک فنر هیدرو تلسکوپی و محور عقب نیز از نوع دیفرانسیل‌های توپی‌دار فنر پارابولیک چند لایه دو مرحله‌ای مجهز به میل موجگیر و کمک فنر است.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی کمپرسی فاو نیز می‌توانیم به کروز کنترل، ترمز اضطراری هوشمند، هشدار خروج از خط، بخاری درجا، یخچال، صندلی راننده بادی دارای گرمکن و سردکن و آیینه برقی گرم‌کن دار اشاره کنیم.

کد خبر 145940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha