رادیو کامیون در تلگرام؛ پادکستی برای سفرهای هیجان‌انگیز کامیونی!

رادیو کامیون که نخستین پادکست با حمایت یکی از خودروسازان کار و تجاری بخش خصوصی است که تا پیش از این در پلتفرم کست باکس منتشر می‌شد از این پس در کانال تلگرام آرین دیزل نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پادکست رادیو کامیون که برای اولین بار توسط یکی خودروسازان کار و تجاری بخش خصوصی منتشر شد در حالی به ایستگاه دهم رسیده است که از این پس تغییری در نحوه انتشار آن شاهد خواهیم بود.

رادیو کامیون را تا امروز در پلتفرم کست باکس می‌شنیدیم اما از این به بعد در کانال تلگرام آرین دیزل هم منتشر خواهد شد تا بازه‌ گسترده‌تری از مخاطبان را در برگیرد.

رادیو کامیون از قسمت نخست تا امروز تقریبا قالب یکسانی داشته است و ترکیبی از موسیقی و گفتار را با خاطرات و داستان‌هایی از جاده و رانندگان کامیون ترکیب کرده است.

این طور که انتظار می‌رود، از آغاز فصل دوم پادکست رادیو کامیون باید شاهد تعییرات مثبتی نیز در اجاری پادکست رادیو کامیون باشیم چرا که با انتشار در کانال تلگرام، یقینا جامعه هدف این پادکست نیز گسترده‌تر خواهد شد.

قسمت دهم رادیو کامیون از فصل نخست هم مانند قسمت‌های قبلی ترکیبی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و داستان و خاطرات است که می‌توانید آن را اینجا گوش کنید.

قسمت دهم پادکست رادیو کامیون، تم اجتماعی بیشتری دارد و تلاش کرده تا به روابط انسانی، بیشتر بپردازد اما همچنان موسیقی‌های خاطره‌انگیز بخش مهمی از پادکست رادیو کامیون است.

رادیو کامیون

کد خبر 146075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha