مالکان محصولات سایپادیزل چگونه وام ۱۰۰ میلیونی با کارمزد پایین بگیرند؟ +شرایط

شرکت خدمات فنی رنا در همکاری مشترک با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای مالکان محصوات سایپادیزل در نظر گرفته است.

مجید مدنی مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، از آغاز فعالیت این شرکت در حوزه خدمات خودروهای برقی به دلیل تولید و واردات این دست محصولات توسط شرکت سایپادیزل خبر داد و گفت: درصدد واردات خودروهای برقی و داخلی سازی این محصولات با رعایت مجوزها و استانداردهای سازمان استاندارد و وزارت صمت در شرکت رنا هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این قطعات با تکنولوژی داخلی انجام می‌شود، اظهار داشت: ما در برخی قطعات هایتک مانند سوپاپ، پیستون و یاتاقان متکی به تکنولوژی هستیم و قطعات زیادی را هم از جمله قطعات مصرفی تولید می‌کنیم.

مدنی از همکاری شرکت رنا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و تصریح کرد: خدمت جدیدی را به مالکان محصولات سایپادیزل در آینده نزدیک ارائه خواهیم کرد که کالا و تعمیرات این خودروها را با پرداخت وام با تسهیلات مناسب تامین کنیم.

مجید مدنی

وی با اشاره به مبلغ ۱۰۰ میلیونی این تسهیلات افزود: این تسهیلات در مراحل پایانی قرار دارد که بازپرداخت ۳۶ ماهه با سود ۴ درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، مراحل تعیین شده برای دریافت این تسهیلات را بسیار ساده توصیف کرد و گفت: این تسهیلات تنها با ارائه کارت هوشمند و کارت مالکیت محصولات سایپادیزل به مالکان امکان‌پذیر است.

وی در پایان با تشریح برنامه‌های این شرکت خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه شرکت خدمات فنی رنا، بحث آموزش خدمات خودروهای برقی و گسترش شبکه خدمات پس از فروش این خودروها است. به همین دلیل هم مباحث مربوط به آموزش نیروهای فنی و تجهیز نمایندگی‌ها به الزامات خدمات خودروهای برقی در دست انجام است.

کد خبر 146084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha