کد خبر 146203
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
قهرمان تورنمنت تنیس آزاد ام وی ام معرفی شد

تورنمنت تنیس آزاد ام وی ام با پیروزی علی یزدانی رنک اول تنیس کشور به پایان رسید.

به گزارش پرشین خودرو، امسال همچون سال گذشته مسابقات تنیس آزاد ام وی ام با حضور مطرح‌ترین تنیسورهای کشور برگزار شد و سطح مسابقات در بالاترین حد ممکن بود. حضور در این مسابقات و کسب رتبه برتر تاثیر فراوانی در رنکینگ کشوری و جهانی تنیسورها دارد و به همین دلیل تمامی ورزشکاران این حوزه تلاش می‌کنند تا در این مسابقات بهترین عملکرد را از خود ثبت کنند.

این مسابقات از ۹ مهر ۱۴۰۳ با حضور ۲۳۵ نفر از برترین ورزشکاران کشور و استقبال پرشور طرفداران این رشته آغاز شد، روز گذشته در مسابقه فینال نیز، علی یزدانی و سینا مقیمی، رقابتی نزدیک و هیجان انگیز داشتند، در نهایت علی یزدانی، تنیسور تیم ملی با نتیحه ۶-۱ و ۷-۵ موفق به شکست سینا مقیمی شد و برای دومین سال در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید.

تنیس ام وی ام

مسابقات تنیس هزار امتیازی ام وی ام طی همین دو سال به یکی از معتبرترین مسابقات تنیس در سطح کشور تبدیل شده و مورد استقبال بالای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته قرار گرفته است. همچنین تنیسورهای جوان و با استعداد کشور نیز در این تورنمنت فرصتی پیدا می‌کنند تا با ملی‌پوشان تنیس کشور رقابت کنند و سطح کیفی خود را بسنجند.

تنیس ام وی ام

مدیران خودرو در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ورزش و حمایت از ورزشکاران داشته است، برگزاری رویدادهای مختلف مانند تنیس، اسکی و پدل نشان دهنده آن است که ام وی ام از هر فرصتی برای تعالی ورزش کشور و ایجاد بستری برای نمایش استعدادهای جوان در رشته‌های مختلف استفاده می‌کند.

این بخشی از وظیفه مسئولیت اجتماعی برند ام‌وی‌ام است که مدیران خودرو بر گردن خود می‌بیند تا بتواند انگیزه‌ای برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ایجاد کند و از نخبه‌های ورزشی کشور حمایت نماید. این رویدادهای ورزشی با جوایز ارزشمندی همراه خواهد بود که قطعا موجب انگیزه ورزشکاران برای تمرین بیشتر و ارتقا سطح فنی خود می‌شود. این رویکرد در حال افزایش بوده و ام وی ام به دنبال آن است تا با برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف، گام بلندی برای توسعه ورزش و تشویق جوانان به ورزش بردارد.

تنیس ام وی ام

کد خبر 146203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha