کدام وانت بیشترین تنزل کیفیت را داشت؟+جدول

پرشین خودرو: در دی ماه امسال وانت مزدا تک کابین گروه بهمن به عنوان باکیفیت ترین و وانت پیکان به عنوان بی کیفیت ترین وانت تولید داخل انتخاب شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، تولید انواع وانت طی دی ماه سال جاری در مقایسه با ماه قبل 1.2 درصد کاهش داشته که توقف تولید خودروهای وانت کاپرا و وانت نیسان Z۲۴i بیشترین تاثیر را در این افت تولید داشته است. در این ماه شاهد افزایش قابل توجه تولید خودروهای وانت نیسان CNG و وانت مزدا دو کابین بودیم. اما با وجود کاهش تولید در گروه وانت، ارزشیابی این خودروها طی دی ماه سال جاری دارای رشد 6.29 درصدی بوده بطوریکه از ۵ مدل خودروی ارزشیابی شده ۲ مدل در سطح کیفی خوب و ۳ مدل نیز در سطح کیفی قابل قبول قرار گرفتند. در نمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می‌کنیم، بطوریکه وانت مزدا تک کابین بیشترین درصد بهبود و وانت مزدا دو کابین هم بیشترین درصد تنزل را داشته‌اند. در بخش عیوب فنی و عملکردی، خودروی وانت پیکان بیشترین نمره منفی را کسب کرد. از طرفی شاهد تنزل 6.4 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تأثیر در این روند مربوط به وانت مزدا تک کابین است. در بخش تزئینات و مونتاژی شاهد بهبودی ۲.۲ درصدی هستیم که عمدتاً مربوط به روند رو به رشد خودروی وانت مزدا تک کابین است. ضمناً خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را در این بخش کسب کرد. در بخش بدنه نیز خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را کسب کرد، بطوریکه از ارتقا کیفی 6.5 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل برخوردار هستیم که بیشترین تأثیر در این روند مربوط به خودروی وانت مزدا دو کابین است. در بخش رنگ در ماه جاری خودروی وانت پیکان بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد افت 2.22 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تأثیر مربوط به افزایش قابل توجه نمره رنگ خودروی وانت مزدا دو کابین است. در بخش ایرادات مهم و اساسی کاهش 9.22 درصدی را شاهد هستیم که خودروهای گروه بهمن یعنی وانت مزدا تک کابین و وانت مزدا دو کابین بیشترین تأثیر را داشته‌اند. میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت دارای بهبود 8.1 درصدی بوده که خودروی وانت مزدا تک کابین تأثیر به سزایی در این امر داشته است.
کد خبر 20444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    3 0
    در شهر کورها ... آدم یک چشم.. پادشاست... کار به کجا رسیده که وانت مزدای مدل دقیانوس شده با کیفیت ترین.. از مسئولین سایت تقاضا دارم این سایت رو تغییر کاربری بدید دیگه هیچ چیز خوشایندی توش نمی بینم