کد خبر 22382
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
تصادف مرگبار پژو با کامیون

پرشین خودرو: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته‌شدن شش تن در برخورد سواری پژو 405 با کامیون خبرداد.

به گزارش « پرشین خودرو»، سرهنگ رضا سلبی در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته با بیان اینکه روز گذشته در ساعت 21 تصادف یک دستگاه سواری پژو405 با یک دستگاه کامیون بادسان در کیلومتر 15 محور فرعی خاوران در استان فارس رخ داد، گفت: در این حادثه شش تن جان خود را از دست داده و یک تن دیگر نیز مجروح شد.
به گفته وی تعیین علت‌تامه این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در حال بررسی است.
رییس مرفوک راهور ناجا همچنین از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کمپرسی لیلاند در کیلومتر 65 محور فرعی قاسم‌آباد به ایوب در استان فارس اشاره کرد و به ایسنا گفت: در این حادثه نیز که به علت انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید رخ داد، چهار تن کشته شدند و یک تن دیگر نیز مجروح شد.
سلبی همچنین در مورد آخرین وضعیت جوی معابر سراسر کشور در روز جاری گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی در استان خراسان‌رضوی در محور نیشابور به سبزوار بارش باران گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی دارای جوی آرام و ترافیکی روان است.

واژگونی خودروی پژو درمحور اصفهان – تهران یک کشته ویک مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان امروز گفت: در این حادثه که صبح امروز رخ داد راننده خودرو در دم جان باخت وسرنشین آن نیز مجروح شد.
سرهنگ نیکبخت علت حادثه را بی توجهی راننده به جلو ناشی ازخواب آلودگی اعلام کرد.رئیس پلیس راه استان اصفهان امروز گفت: در این حادثه که صبح امروز رخ داد راننده خودرو در دم جان باخت وسرنشین آن نیز مجروح شد.
سرهنگ نیکبخت علت حادثه را بی توجهی راننده به جلو ناشی ازخواب آلودگی اعلام کرد.

حادثه رانندگی در محور میاندواب – شاهین دژ پنج کشته بر جا گذاشت .

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت : در این حادثه که ساعت 5 و 10 دقیقه بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو جیب در کیلومتر 10 جاده میاندواب – شاهن دژ رخ داد سه نفر از سرنشینان و راننده جیب و 2 نفر از سرنشینان و راننده پراید در دم جن باختندو یکی از سرنشینان جیب زخمی و به بیمارستان منتقل شد .
سرهنگ فرمانی علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به علت انحراف چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی بیان کرد .

کد خبر 22382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha