کد خبر 56431
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
رنو نسل جدیدی از «ام.پی.وی» را معرفی کرد+تصاویر

پرشین خودرو: نسل جدید رنو گرند سینیک MPV در دو مدل 5 صندلی و 7 صندلی پس از گذشت 4 سال از آخرین نسل معرفی شد. خودرویی نیمه شاسی بلند، نیمه ون که در طراحی ظاهری خود با شباهتی بسیار نزدیک به رنو سینیک MPVs که سال گذشته معرفی شد، توسعه پیدا کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برای این نسل از رنو سینیک MPV، شرکت خودروساز فرانسوی رنو کار خود را با ارائه 6 موتور بنزینی و دیزلی مختلف آغاز کرده و در کنار این دو نوع پیشرانه معروف، سیستم محرکی هیبریدی را هم در نظر گرفته که قدرت ترکیبی آن به 110 اسب بخار می‌رسد و برای انتقال قدرت موتور درون سوز آن هم از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی استفاده می‌شود.

علاوه بر این‌ها، موتورهای بنزینی لیست قدرت‌هایی 115 اسب بخاری و 130 اسب بخاری دارند که تنها از جعبه دنده 6 سرعته دستی برای تبدیل و انتقال قدرت آن‌ها استفاده شده است و در مقابل 3 موتور دیزلی با قدرت‌های 110 اسب بخاری، 130 اسب بخاری و 160 اسب بخاری قرار گرفته‌اند که گیربکس‌هایی 6 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.


برای طراحی و توسعه این برند از رنو هم طراحان آن به سراغ افزایش سایز در حد 75 میلی متر برای طول، 20 میلی متر برای عرض و 15 میلی متر برای ارتفاع خودرو شده‌اند که از این افزایش سایز، فرصت برای اضافه کردن 35 میلی متری فاصله بین دو محور مهیا شده تا بتوان از 7 صندلی برای حمل 7 سرنشین بزرگسال استفاده کرد.

هرچند مدل پایه و استاندارد این خودرو به همراه 5 صندلی عرضه می‌شود. پیرو این افزایش سایز، شاهد ارتفا 40 لیتری فضای بار هم هستیم که در مجموع حجمی 765 لیتری بدست آمده است. اگر هم صندلی‌های عقبی را در جلوترین موقعیت خود قرار دهیم، این حجم بار حتی به 866 متر مکعب هم خواهد رسید که چیزی نزدیک به 900 لیتر خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha