کد خبر 56594
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
نسخه GT رنو «توینگو» معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: در قدم اول برای اسپرت سازی رنو توینگو، شرکت سازنده و طراحان به سراغ طراحی ظاهری رفته‌اند و چهره این خودروی کوچک رنو را تهاجمی‌تر از قبل توسعه داده‌اند تا خلصت ورزشکاری این خودرو برای مخاطبان ملموس باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی رنو فرانسه دو سالی می‌شود که خودروی کوچک خود یعنی "توینگو" را معرفی کرده است. از دو سال پیش تا کنون خودرویی اسپرت از این برند با نام R.S معرفی شده بود، ولی حالا این کمپانی اسپرتی دیگر از این برند معرفی کرده تا سنت خود را در اسپرت سازی تکمیل کند، به همین دلیل علاوه بر رنو توینگو R.S که پیش‌تر معرفی شده بود، نسخه GT از این برند را هم معرفی کرده است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.


در قدم اول برای اسپرت سازی رنو توینگو، شرکت سازنده و طراحان به سراغ طراحی ظاهری رفته‌اند و چهره این خودروی کوچک رنو را تهاجمی‌تر از قبل توسعه داده‌اند تا خلصت ورزشکاری این خودرو برای مخاطبان ملموس باشد.

از این جهت شرکت سازنده در قسمت جلویی اتومبیل از ورودی‌های بزرگ‌تر هوا بر روی سپر، چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ و قاب مشکی رنگ در پشت آینه‌ها استفاده کرده‌اند و در عقب خودرو هم می‌توان اسپویلری کوچک در انتهای سقف، خروجی‌های اگزوز دوبل و یک دیفیوزر را در زیر سپر مشاهده کرد.

برای زیباتر شدن خودرو هم در کنار تک رنگ اصلی بدنه، از خطوطی مشکی رنگ بر روی سقف، شانه و بر روی گلگیرها استفاده شده است.


مرحله دوم از توسعه این خودرو هم مربوط به بخش مولد قدرتی می‌شود که رنو فرانسه از پیشرانه‌ای 0.9 لیتری سه سیلندر استفاده کرده است. گفتنی است که رنو توینگو GT در بخش موتوری با خودروی اسمارت ForTwo مشترک است، از این رو پیشرانه بکار رفته در توینگو GT حداکثر قدرتی 110 اسب بخاری و گشتاوری 170 نیوتن متری خواهد داشت که نسبت به مدل استاندارد، 20 اسب بخار قدرت و 35 نیوتن متر گشتاور بیشتر دارد که متاسفانه از تاثیر آن در شتاب و سرعت چیزی گفته نشده است، ولی با در نظر گرفتن شتاب 10.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت165 کیلومتر بر ساعتی مدل استاندارد می‌توان انتظارشتابی کمتر از 10 ثانیه وحداکثر سرعتی بیش از 170 کیلومتربر ساعت را برای رنو توینگو GT داشت.

درضمن گفتنی است که برای انتقال قدرت تولیدی این پیشرانه از جعبه دنده‌ای دستی استفاده شده که در انتها نیروی تولیدی موتور را به رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی عقب می‌رساند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha