با 15 میلیون تومان جک سواری کنید

پرشین خودرو: کرمان موتور قیمت جدید و شرایط تازه فروش جک J5 را برای شهریور ماه اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» شرکت کرمان موتور مدل های فروش خودروی جک J5 خود را برای شهریور ماه اعلام کرد.


بر اساس این گزارش برای خرید جک J5 دنده ای شما باید 539 میلیون ریال پرداخت نمایید که می توانید این مبلغ را در دو مرحله پرداخت نمایید. در ابتدا 150 میلیون ریال برای ثبت نام واریز کرده و در ادامه برای قطعی شدن خرید در هنگام صدور دعوتنامه مابقی قیمت خودرو را واریز خواهید کرد.


کرمان موتور تسهیلات 250 میلیون ریالی برای این خرید به شما ارائه می دهد و شما در اقساط 8 تا 36 ماهه می توانید این مبلغ را واریز کنید.


خودروی خریداری شده در آذر ماه به شما تحویل داده خواهد شد و در ضمن سود مشارکت این خرید برای شما 21 درصد در نظر گرفته شده است.


حال اگر شما خواهان خرید جک J5 اتوماتیک هستید باید بدانید که قیمت جدیدی برای این خودرو اعلام شده است و برای خرید نقدی باید 629 میلیون ریال واریز نمایید که البته امکان پرداخت 2 مرحله ای برای این مدل خودرو نیز وجود دارد و شما می توانید با پیش پرداخت های 150 و 250 میلیون ریالی ثبت نام خود را انجام داده و مابقی مبلغ را در زمان صدور دعوتنامه واریز نمایید.


در این مدل خرید شما از تخفیف 10 میلیون ریالی بهره مند شده و خودروی خود را در بهمن ماه دریافت می نمایید.
اما شرکت کرمان موتور این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مبلغ خرید این مدل خودرو را به صورت بلند مدت نیز پرداخت نمایید.


در این مدل شما باید ابتدا مبلغ 200 میلیون ریال واریز کرده و مابقی مبلغ را همزمان با صدور دعوتنامه پرداخت نمایید که در این هنگام می توانید از 300 میلیون ریال تسهیلات هشت ماهه استفاده کرده و 4 فقره چک به مبلغ 75 میلیون ریال به فاصله هر 2 ماه به کرمان موتور تحویل دهید و در بهمن ماه سال جاری از رانندگی با جک J5 اتوماتیک خود لذت ببرید.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






 

کد خبر 59552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha