مصدومیت 17 نفر در حوادث رانندگی روز گذشته مازندران

پرشین خودرو: سخنگوی اورژانس مازندران، از مصدوم شدن ۱۷ نفر در جاده‌های استان به دلیل سه تصادف ویژه خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ذکریا اشکپوراظهار کرد: در روز گذشته، 17 مصدوم در تصادفات جاده‎ای استان از اورژانس 115 مورد رسیدگی و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: تصادف اول در ساعت ۹ صبح جمعه اول بهمن در جاده گوهر باران ساری روبه‌روی پلاژ ارتش بین پراید و پیکان‎وانت رخ داد و منجر به مصدومیت پنج نفر شد که همه مصدومان توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس زاغمرز، ولوجا و طوسکلا به بیمارستان‌های امام حسین و بوعلی نکا منتقل شدند. تصادف دوم نیز در ساعت 13 و ۵۵ دقیقه در جاده قائم‎شهر محدوده پل «تالار» رخ داد و منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: این حادثه بر اثر برخورد خودروهای پراید، ریو و نیسان رخ داد و مصدومان نیز به بیمارستان‎های رازی و ولی عصر(عج) قائم‌شهر منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه تصادف سوم که در ساعت 20:06 دقیقه رخ داد، یک مورد واژگونی پراید در جاده پاسند، بهشهر گزارش شد، افزود: در پی این گزارش پنج سرنشین خودرو شامل یک مرد، یک زن و دو پسر بچه ۵ و ۸ ساله و یک دختر بچه دو ساله مصدوم و پس از اقدامات پیش‎بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند. خوشبختانه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 66565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha