کد خبر 75732
۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
روز خونین جاده های آذربایجان شرقی

پرشین خودرو: امروز جاده‌های آذربایجان شرقی روز خونینی را پشت سر گذاشت که تاکنون در ۵ تصادف بزرگ، ۹ نفر کشته و ۸ نفر مجروح شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، امروز با افزایش حجم ترافیک جاده‌های استان، تعداد تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی افزایش یافت و در برخی مناطق صحنه‌های دلخراشی را پدید آورد.

برخورد پژو با کمپرسی، جان سرباز وظیفه را گرفت

در نخستین حادثه امروز، اوایل صبح بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو آردی با یک دستگاه کمپرسی، در سرازیری شهر سهند، یک نفر جان باخت.

سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در این حادثه سرباز وظیفه راننده پژو کشته و یک نفر دیگر راهی بیمارستان شد، گفت: علت این سانحه رانندگی بی‌توجهی راننده پژو روآ به جلو است.

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی هم درخصوص جزئیات وامدادرسانی این تصادفات گفت: ساعت 5:41 صبح امروز پنجشنبه برخورد خودرو پژو از عقب به کمپرسی در سرازیری شهرسهند یک فوتی ویک نفر مصدوم شد.

وحید شادی‌نیا درادامه گفت سرنشین مرد 28 ساله بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافت.

4 مصدوم بر اثر برخورد خودرو با تیر برق در تبریز

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی در ادامه از برخورد خودروی آردی به بلوار وسط جاده و تیر چراغ برق در مسیر سه راهی اهر به طرف میدان بسیج با چهار مصدوم خبرداد و گفت: ساعت 6:41 صبح امروز با گزارش این حادثه به مرکز اورژانس تبریز سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدو مصدومین تحت مراقبت کارشناسان اعزامی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

تصادف خونین در بستان آباد با 6 کشته و زخمی

این سانحه خونین رانندگی در بستان آباد 5 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت که در آن تصادف، در محور بستان آباد به تیکمه داش یک دستگاه پژو 405 با تریلر به شدت برخورد کرد و 5 نفر در دم جان باختند.

همه فوتی‌ها و مجروح این حادثه سرنشین سواری بودند. سه زن و دو مرد جان باختگان این حادثه بودند و دختر 12 ساله نیز زخمی شد.

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: انحراف به چپ سواری پژو 405 منجر به وقوع این سانحه رانندگی شده است.

تصادف خونین دیگری در محور بستان آباد- تیکمه داش

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی از برخورد خونین پرشیا با تریلر دو کشته برجای گذاشت.

فرزادرحمانی افزود: دراین سانحه دو سرنشین پرشیا در دم جان باختند.

وی‌ اظهار‌ داشت: عکسبرداری‌ و فیلمبرداری در صحنه‌های تصادف علاوه برافزایش ترافیک محل حادثه وتاخیر درروندامدادرسانی ازنظر اخلاقی موردتایید نیست.

حادثه رانندگی در شهرستان میانه با 5 کشته و زخمی

صبح امروز برخورد پژو با سمند یک فوتی وچهارمصدوم برجای گذاشت که مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد این حادثه صبح امروز به مرکز اورژانس میانه اطلاع وبه محض دریافت عوامل اورژانس عازم شدند.

وحید شادی نیا در خصوص وضعیت مصدومین گفت چهار مصدوم که وضعیت دو مصدوم وخیم است تحت اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود متاسفانه دختر 8 ساله براثرشدت جراحات وارده در دم جان باخته بود.

کد خبر 75732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha