خودروهای دلالان در بازار آزاد شد

پرشین خودرو: همزمان با آغاز طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، دلالان و سفته بازان، فروش خودروهای دپو شده خود در بازار را آزاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب گفت: با آغاز فروش خودروهای سایپا مشاهده کردیم که یک همپوشانی مناسب در بازار روی داده و بازار در حال بازگشت به مسیر منطقی خود است.

وی عرضه 100 هزار دستگاه انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا به بازار را نشان دهنده توان تولیدی این خودروسازی داخلی دانست و اظهار داشت: گروه سایپا آمادگی دارد تا به منظور رفع نیازهای واقعی کشور و از بین بردن هرگونه جو روانی و هیجانی، به هر تعداد که خودرو نیاز باشد تولید و آن را روانه بازار کند.

جهرودی متذکر شد: در طرح جدید فروش گروه خودروسازی سایپا و برای خودروهای پرتقاضا که توان تولیدی بالا نیز وجود دارد سایت فروش باز خواهد ماند و مردم تا مادامیکه نیاز دارن می توانند نسبت به ثبت نام و خرید اقدام کنند.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، خودروهایی که برخی دلالان آن را وارد سفته بازی هایی کردند نیز در طرح فروش جدید بصورت نقد و نسیه و بدون امکان صلح فروخته شده است و اسناد محصول تا یکسال در دست سایپا باقی خواهد ماند تا مصرف کنندگان واقعی نسیت به خرید آن اقدام کنند.


جهرودی در پایان خاطرنشان کرد: 100 هزار دستگاه انواع خودرو در طرح جدید گروه خودروسازی سایپا بصورت پیش فروش، فروش قطعی و انواع و اقسام فروش ها عرضه شده اشت.

 

خودروهای دلالان

کد خبر 97634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha