توقف تولید نسخه اول پیکاپ فوتون تونلند S از آبان

بر اساس اطلاعات دریافتی، تولید نسخه اولیه پیکاپ فوتون تونلند S در ایران خودرو دیزل از آبان ماه سال جاری متوقف و نسخه نیوفیس تونلند S جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته تصاویر و ویدئویی از نیوفیس پیکاپ فوتون تونلند در پرشین خودرو منتشر کردیم و از آغاز عرضه این پیکاپ جدید خبر دادیم.

در زمان انتشار خبر عرضه نیوفیس تونلند S از زمان ورود رسمی به بازار و قیمت آن اطلاع دقیقی در دست نبود.

 

گزارش تصویری نیوفیس پیکاپ تونلند را اینجا ببینید



بر اساس اخباری که به خبرنگار پرشین خودرو رسیده است، نیوفیس پیکاپ تونلند اس قرار است از آبان ماه جایگزین نسخه اولیه این پیکاپ شود.

 

تونلند اس



هم اکنون تولید این پیکاپ در ایران‌ خودرو دیزل انجام می‌شود اما برنامه ریزی برای جایگزینی این خودرو انجام شده است.

بر اساس اطلاعات ما، نیوفیس پیکاپ تونلند قرار است به عنوان خودروی جدید به قراردادهای پیشین این شرکت تحویل داده شود که البته با رضایت مشتری خواهد بود.

نیوفیس پیکاپ تونلند اس از نظر مشخصات فنی هیچ تغییری با تونلند دیزل و بنزینی قبلی ندارد و تنها با تغییر کنسول و بازطراحی سپر عقب و جلو در کنار چراغ و ورودی هوای جلو تلاش شده است تا ظاهری عضلانی و اسپرت‌تر به این پیکاپ افزوده شود.

 

تونلند اس



این تغییرات به گواه بازخورد خریداران تونلند اس در جذابیت این خودرو موثر بوده است هر چند تعداد اندکی همچنان خواهان همان نمونه اولیه هستند.

 

تونلند اس



گویا ایران خودرو دیزل تلاش می‌کند تا در قیمت تونلند S و نیوفیس تونلند اس تغییری نداشته باشد و این پیکاپ را با همان قیمت به بازار عرضه کند هر چند که اگر این تلاش موفقیت آمیز نباشد اختلاف قیمت آنچنانی وجود نخواهد داشت.

خوشبختانه ایران خودرو دیزل در حال حاضر بیش از تعهدات خود خودرو دارد اما مشکلات در فرآیند تحویل و شماره‌گذاری موجب شده است تا تاخیر در تحویل خودرو به خریداران پیش آید.

 

ویدئوی نیوفیس پیکاپ فوتون تونلند اس را در ادامه می بینید:


 




 

 

کد خبر 134793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha