ساخت گران ترین تخم مرغ سلطنتی توسط رولزرویس! + تصاویر و ویدیو

پرشین خودرو: بعد از سقوط سلسله رومانوف، شرکت رولزرویس با همکاری یک جواهرساز روسی مشهور اولین تخم مرغ سلطنتی را بعد از 100 سال تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سابقه تولید تخم مرغ‌های الماس نشان و جواهر نشان سلطنتی به سال ۱۸۸۵ بازمی‌گردد و اسم آن به خاطر شرکت سازنده روسی، به "تخم مرغ‌های فابرگ" معروف شده‌اند که با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، می‌توانید یک مجموعه کامل و شگفت انگیز از تخم مرغ‌های بسیار زیبا و شگفت انگیز فابرگ (Fabergé) را تماشا کنید. اما بعد از گذشت 100 سال، بار دیگر شاهد طراحی و ساخت یک تخم مرغ شگفت انگیر و به طور ویژه برای کمپانی خودروسازی رولزرویس هستیم که تماشای آن حتی در ویدیو و گالری تصاویر هم شگفت انگیز و چشم نواز است.

 



اگر به توصیه پرشین خودرو عمل کرده باشید و یک جستجوی کلی در اینترنت پیرامون تخم مرغ‌های سلطنتی "فابرگ" انجام داده باشید، بدون شک با انواع و اقسام تخم مرغ‌های تزئینی جواهرنشان و الماس نشان مواجه خواهید شد که تمامی آنان چشم‌های بیننده را نوازش می‌کند و از 69 تخم مرغ ساخته شده، حدود 57 عدد از آنان در طرح‌های مختلف سالم باقی مانده‌اند.

 



اما بد نیست بدانید که همین تخم مرغ‌های سلطنتی منحصر به فرد مربوط به 100 سال پیش هستند و آخرین تخم مرغ جواهر نشان قبل از انقلاب روسیه و سقوط تزار روس و فروپاشی سلسله رومانوف، در سال ۱۹۱۷ ساخته شده است و بعد از آن تولید تخم مرغ‌های سلطنتی به طور کامل متوقف شد. تا اینکه بلاخره بعد از گذشت 101 سال، شرکت خودروسازی رولزرویس با همکاری شرکت جواهرسازی فابرگ تلنگری به تخم مرغ‌های سلطنتی زده و گران‌ترین تخم مرغ قابل استفاده حال حاضر جهان را برای تزئین محصولات خود و یا شاید هم برای نشان دادن زیبایی‌های برند خود ساخته است.

 



از صحبت‌های حاشیه ای فاصله بگیریم، به اصل ماجرا خواهیم رسید و آن هم تخم مرغ منحصربه فرد کمپانی خودروسازی رولزرویس و شرکت جواهرسازی فابرگ خواهد بود که بدنه آن از طلا ساخته شده و پایه‌های آن در داخل توسط الماس تزئین شده است. ولی مهم‌ترین چیزی که باعث زیبایی دوچندان این ساخته باشکوه شده است، ساخت لوگوی کمپانی خودروسازی روزلرویس با استفاده از طلای سفید و همچنین تزئینات بسیار زیبای کریستالی آن خواهد بود که با چرخش و یا باز شدن پایه‌های تخم مرغ زیبایی آن را دوچندان کرده است.

البته ساخت چنین چیز باشکوهی به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود و نیاز به مهارت و تجربه بسیار بالایی خواهد داشت، به همین منظور برای گرفتن بهترین نتیجه، 7 جواهرساز برجسته و معروف روسی در طراحی و ساخت تخم مرغ طلایی رولزرویس مشارکت داشته‌اند تا خروجی آن تولید یک تخم مرغ طلایی/کریستالی با وزن 400 گرمی و همچین ارتفاع 160 میلی متری باشد.

کد خبر 104348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha