بازدید مجازی از خط تولید خودروهای هاوال در کشور چین +ویدئو

پرشین خودرو: احتمالا برای شما نیز جذاب باشد که ببینید خودروهای هاوال در کجا و با چه امکاناتی تولید می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیشرفت صنعت خودروی چین در چند سال اخیر موجب شده است تا هر روز اخبار جدیدی از خودروهای تولید این کشور بشنویم، خصوصا این که برندهای چینی در این چند سال به خوبی توانسته اند تا سهم مناسبی از بازار کشور را به دست گیرند.

در میان برندهای چینی که در چند سال اخیر وارد بازار کشور شد و توانست طیف خاصی از خریداران خودروهای شاسی بلند را به خود جذب کند می توان از برند هاوال نام برد.

برندی از زیرمجموعه های گریت وال که تمرکز خود را بر روی تولید خودروهای اس یو وی یا همان شاسی بلند ها گذاشته است و اتفاقا استقبال بازار های جهانی از خودروهای تولید شده این برند، نشان دهنده موفقیت این خودروساز چینی در سطح جهانی است.

این برند هر چند با حضور در بازار ایران و حواشی که برای آن اتفاق افتاد، نتوانست آن چنان که باید به تولید خودرو بپردازد و در آخر نیز با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه صنعت خودروی ایران، فعالیت رسمی آن در بازار ایران با هاله ای از ابهام روبرو شده است اما همچنان طرفدارانی متعصب برای خود در بازار کشور دارد.

با وجود مشکلاتی که برای ادامه فعالیت این برند خوش ساخت چینی در ایران به وجود آمده است، تصمیم گرفتیم تا علاقمندان این برند چینی را به بازدید مجازی از خط تولید این شرکت دعوت کنیم.

در ویدئوی ذیل می توانید مراحل تولید خودروهای هاوال در خط تولید این شرکت را مشاهده کنید:

کد خبر 106069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha