یک بار دیگر به پشت سر نگاه کنید

دبیر صنف کامیون‌ داران کشور در واکنش به مصاحبه مدیرعامل ایران خودرودیزل گفت: الان کشور ما پارکینگ کامیون های فرسوده است، شما با تولید ناوگان باکیفیت، متقاضیان و دارندگان ناوگان فرسوده را به خرید ناوگان خود ترغیب کنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به دنبال درج خبری از آقای جواد توسلی مهر مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل در این پایگاه خبری، آقای احمد کریمی دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی کامیون‌ داران کشور با ارسال نامه ای نسبت به آن واکنش نشان داد.

در ادامه واکنش احمد کریمی به مدیرعامل ایران خودرودیزل را که در قالب یک نامه به این پایگاه خبری ارسال شده است را با یکدیگر می خوانیم:

" جناب آقای مهندس توسلی مهر مدیرعامل محترم شرکت ایران خودرودیزل در مصاحبه ای با خبرگزاری پرشین خودرو ضمن انتقاد به واردات کامیون های تا سه سال کارکرده اروپایی و حمایت دولت، آن را خیانت به تولید قلمداد کرده است.
جناب آقای مهندس توسلی مهر اگر به پشت سر نگاه کنید و منصفانه آنچه در صنعت خودروسازی داخلی ایران گذشته را مرور کنید، به این واقعیت می رسید که شرکت ایران خودرودیزل با واردات کامیون های بی کیفیت چینی مرتکب جنایت علیه ملت شریف و بزرگ ایران شده است.

حکم صادره توسط سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر گرانفروشی هم از عرضه ی ناوگان بی کیفیت با قیمت‌هایی بسیار بالاتر از نرخ واقعی آن به متقاضیان حکایت دارد.

بخش حمل و نقل جاده ای کالا و رانندگان و کامیون‌ داران پرتلاش و زحمتکش، در طول سالهای گذشته، متحمل خسارات جبران ناپذیری بابت عملکرد منفعت طلبانه و ناجوانمردانه این شرکت شدند.

شما مونتاژ ناوگان بی کیفیت چینی و فروش آن به چندبرابر قیمت واقعی و انحصار طلبی را تولید داخلی می‌نامید؟

از خدمات پس از فروش ناوگان اروپایی نگرانید؟

برای خدمات پس از فروش ناوگان سراسر ایراد چینی، چه گلی به سر دارندگان و خریداران این دسته از ناوگان زده اید؟

یا تولید کامیون های بنز با تکنولوژی دهه ی 60 و فروش آن با قیمت دلخواه، خود را به رخ دیگران می کشید؟

شما برای حفظ منافع غیرمشروع خود و با استفاده ی ابزاری از شعار حمایت از تولید داخلی، اجازه نمی دهید رانندگان و کامیون ‌داران عزیز کشور، حق انتخاب داشته باشند.

مصرف سوخت کمتر، آلایندگی کمتر، هزینه های تعمیرات و نگهداری پایین تر، اطمینان دارنده ناوگان از کیفیت و شرایط فنی خودرو در طول سفر و جلوگیری از خروج ارز به منظور تامین قطعات ناوگان بی کیفیت چینی، از مزایای واردات ناوگان اروپایی است.

شما یکی از مزایای استفاده از ناوگان بُنجل چینی یا بی کیفیت داخلی را بفرمایید.

هر وقت صحبت از شکستن انحصار می شود، شما از خطر بیکاری گارگران عزیز و زحمتکش شرکت ایران خودرودیزل صحبت می‌ کنید.

بفرمایید بابت گرانفروشی کامیون های هوو، چند درصد به حقوق کارگران خود اضافه کردید؟

الان نرخ گذاری کامیون های چینی یا تولید داخل بر چه مبنایی صورت می گیرد؟

اگر فعالان عرصه ی حمل و نقل جاده‌ای از ناوگانی که عرضه می کنید و خدمات پس از فروش آن راضی بودند، چه دلیلی داشت از واردات ناوگان اروپایی استقبال کنند؟

بخش حمل و نقل جاده‌ای تا کی باید تاوان انحصار طلبی و زیاده خواهی شما را بپردازد؟

کجای قانون واردات ناوگان تا سه سال کارکرده اروپایی به تعداد اشاره کرده است؟

چرا یک هزار و 200 دستگاه؟

بالغ بر 100 برابر این تعداد، ناوگان فرسوده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای کشور و تعداد زیادی ناوگان فرسوده هم در بخش درون شهری و معادن فعالیت دارند.

الان کشور ما پارکینگ کامیون های فرسوده است. شما با تولید ناوگان باکیفیت، متقاضیان و دارندگان ناوگان فرسوده را به خرید ناوگان خود ترغیب کنید.

اگر شرکت های داخلی به اصطلاح خودروساز، محصولی ایرانی تولید می کردند، رانندگان شریف ایران زمین حاضر بودند، از این محصولات حتی با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر استفاده کنند.

یک بار دیگر به پشت سر نگاه کنید ... "

کد خبر 135386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صمد ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    چند تا شرکت مونتاژ کارکامیون های درجه سه چینی کشور رو به گروگان گرفتن