عرضه ۶۰ کامیون کشنده فاو در بورس کالا

۶۰ دستگاه کامیون کشنده FAW متعلق به سیباموتور با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان ۲۴ بهمن ماه جاری در بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش پرشین خودرو، درصد پیش پرداخت این خودرو ۳۰ درصد بوده و مدل خودروها ۱۴۰۱ می باشد. فاو تک محوره در رنگ سفید قرار است ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شود.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران برای تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت به آدرس baman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و نسبت به پرداخت هزینه های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودرو اقدام کنند.

هزینه های جانبی شامل هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۰۱ تومان شامل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۵۰ هزار تومان بابت هزینه شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان بابت هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و ۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۴۰۱ تومان بابت هزینه بیمه شخص ثالث است.

کد خبر 141857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha