نخستین اداره تحویل خودرو با استانداردهای اروپایی افتتاح شد

گروه خودرویی ستوده یکی از نمایندگی‌های مولتی برند بازار خودرو است که در اقدامی جدید، نخستین اداره تحویل خودرو با استانداردهای اروپایی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه خودرویی ستوده که نخستین نمایندگی فونیکس در کشور را نیز افتتاح کرده بود، شب گذشته (۱۲ تیرماه ۱۴۰۳) مرکز تحویل خودرو این برند را رسما افتتاح کرد.

آیین گشایش اداره تحویل گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده دارای نمایندگی بسیاری از شرکت‌های خودروسازی داخلی مانند آرین موتور پارس، آرین موتور، فونیکس، ام وی ام و ماموت خودرو بوده و قرار است از این به بعد خودروهای مشتریان را در نخستین مرکز تحویل خودرو ستوده همگام با استانداردهای جدید انجام دهد.

خدمات ارائه شده در نخستین اداره تحویل گروه خودرویی ستوده با الهام از خدمات شرکت‌های اروپایی و امریکایی تلاش می‌کند در فضایی استاندارد و به‌ روز خودروی مشتریان را تحویل دهد.

اداره تحویل گروه خودرویی ستوده در فضایی بالغ بر چهار هزار متر و با خدماتی نظیر پارک بازی کودکان، فضای بازی کامپیوتری، بیلیارد و یک کافی شاپ رایگان، تحویل خودرو را به فرآیندی لذت بخش برای خریداران تبدیل می‌کند.

اداره تحویل گروه خودرویی ستوده

در این اداره تحویل، همچنین مشتریان می‌توانند از خدمات واحد دیتیلینگ و کارواش نیز استفاده کنند.

برای استفاده از خدمات اداره تحویل گروه خودرویی ستوده، باید هنگام خرید خودرو، گروه خودرویی ستوده را انتخاب کنید تا از خدمات تحویل استاندارد خودرو در این اداره تحویل بهره‌مند شوید.

برای تماشای گزارش تصویری آیین بازگشایی اداره تحویل گروه خودرویی ستوده اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha