معرفی ون جدید ایران خودرودیزل (+عکس و مشخصات فنی) / تولید ون وانا متوقف می‌شود!

ایران خودرودیزل، خودرو «ون توآنو» را در نمایشگاه حمل و نقل عمومی معرفی کرد که قرار است در مدت یک سال جایگزین ون وانا شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت ایران خودرو دیزل یکی از خودروسازانی است که ون وانا را در سال‌های گذشته به بازار عرضه کرد و توانست سهم مناسبی نیز از این سگمنت به دست آورد.

تصاویر کامل ون توآنو را اینجا ببینید

بنابراعلام یکی از مدیران شرکت ایران خودرودیزل، ون وانا قرار است با یک محصول جدید به نام ون توآنو جایگزین شود.

توآنو

ون توآنو را از نظر ابعاد می‌توان به نوعی شبیه به ون هیوندای H۳۵۰ دانست اما از نظر آپشن و امکانات و کیفیت با ون محبوب هیوندای تفاوت‌های زیادی دارد. ون توآنو بیشتر شبیه به نسل پیشین ون اسپرینتر است و ظاهر قدیمی و ساده‌ای دارد.

ون توآنو از برند فوتون است که سال‌ها شریک خارجی ایران خودرو دیزل در حوزه خودروهای کار و تجاری سبک و سنگین بوده و محصولات بسیاری را روی خط تولید این شرکت دارد.

ون توآنو به یک پیشرانه ۲.۸ لیتری کامینز (Cummins) مجهز است که توان تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌های خودرو دارد.

ون توآنو قرار است در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ نفره در ایران خودرودیزل مونتاژ شود و برنامه تولید با کاربری آمبولانس نیز تدوین شده است.

توآنو

ون توآنو خودرویی با آپشن‌های کم است که دلیل اصلی آن می‌تواند قیمت اقتصادی این خودرو باشد.

ون توآنو در بخش امکانات ایمنی به ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ترمز اضطراری، هشدار مانع باز شدن درها و سیستم ESC مجهز است.

ون توآنو

کد خبر 146121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha