کد خبر 15433
۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴
آیا تاخیر خودروسازان تعمدی است؟

پرشین خودرو: در شرایطی که بازار خودرو روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می گذارد، خودروسازان با هدف فشار بر وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بازار، نه تنها از فروش شرایطی خودرو خودداری کرده بلکه از تحویل خودروهای پیش فروش شده نیز امتناع می کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بسیاری از خریداران محصولات دو شرکت خودروسازی داخلی در حالی منتظر دریافت خودروهای ثبت نامی خود هستند که بر اساس قرار منعقده میان آنها و شرکتهای خودروساز بنا بوده قیمت خودرو و مابه تفاوت پرداختی از سوی خریداران بر اساس قیمت روز خودروهای مورد معامله تعیین شود. این موضوع نگرانی هایی را در میان خریداران خودروهای داخلی ایجاد کرده است. به طوریکه برخی از شهروندان همچنان خودروهای درخواستی خود از جمله تندر۹۰ را دریافت نکرده اند. به نوشته ندای انقلاب، در چنین شرائطی به نظر می رسد نهادهای نظارتی و حمایتی می باید به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و با بررسی مسئله و ریشه های بروز آن در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گام بردارند.
کد خبر 15433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 0
    خودرو هایی که در حال حاضر تولید و انبار می شوند :1- حداقل 60 درصد مبلغ آنها از 6 ماه قبل تحت عنوان پیش فروش دریافت شده 2- قطعات آن حداقل 6 ماه پیش ثبت سفرش شده و ارز آن از طریق ارز مرجع تامین شده( تاپایان تیر ارز مرجع تعلق می گرفته) 3- پیگیری این موضوع از طریق بررسی پارت نامبر اتومبیل های احتکار شده قابل بررسی است