کد خبر 27294
۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
شاهکاری دیگر از خودروسازان ایران!

پرشین خودرو: خودروسازان در شاهکاری جدید، ضمن تاخیر در تحویل، با قیمت های گران تر خودروهای پیش فروش شده را به مشتریان تحویل می دهند.

به گزارش «پرشین خودرو»، نزدیک به 2 سال است که مردم به بد قولی ها و تاخیرهای خودروسازان و ضررهایی که به آنها تحمیل شده، اعتراض می کنند و هیچ گوش شنوایی وجود ندارد. گویا خودروسازان توانایی بالایی در قانون شکنی عدم رسیدگی دارند و هر بار به طریقی مشکلشان را حل می کنند و نهایتا خریدار است که ضرر می کند. یکی از بدقولی های خودروسازان تاخیر های چند ماهه در تحویل خودروها است که اعتراضات زیادی را از سمت مردم به همراه داشته است. اما این بار یک تفاوت جدی وجود دارد که هر چقدر خودرو از موعد قرارداد، دیرتر تحویل داده شود مشتری مجبور است پول بیشتری بدهد. این یعنی اینکه جور بدقولی و سوء مدیریت خودروساز را مشتری پرداخت می کند. یکی از این نمونه ها متقاضیانی هستند که موعد تحویل خودروهای پیش خرید شده آنها مهر و آبان است و طبق قرار داد خودرو با قیمت روز به آنها تحویل می گردد. از آنجایی که خودروسازان بدون اینکه پاسخگو باشد تا کنون بارها این کار را انجام داده اند این بار هم به دنبال تحویل با تاخیر و گران تر خودرو هستند. به گزارش دانشجو، طبق اظهار یکی از متقاضیان خودرو، شرکت سایپا در مرداد ماه اطلاعیه ای برای پیش فروش خودرو صادر کرد و شهریور ماه اقدام به این پیش فروش کرد. طبق قرارداد خودرو وی در آبان باید تحویل داده شود و برخی هم در تاریخ مهر باید تحویل می شدند که هیچ کدام تحویل مشتریان داده نشدند و پیگیری های ما از نمایندگی ها به این نتیجه رسید که هر وقت خودروساز برای تحویل آماده باشد خودروبا قیمت همان روز معامله می شود. با توجه به اظهار نظرهای وزیر صنعت قیمت خودرو مقداری رشد داشته و قیمت رسمی و کارخانه ای خودرو هم طبق تخمین ها رشد خواهد داشت و با احتساب این شرایط یعنی بر خلاف قانون خودروسازان محصولاتشان را گران تر به مردم می فروشند.
کد خبر 27294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    2 0
    بیچاره مردم! آخه خیلی خوش خیال بودن که دولت جدید قیمت ها را کاهش میده. من که از اول همچین فکری نکردم و همچنان میگم که دیگه هیچی ارزون نمیشه. ساده نباشید. فقط کافیه یه کم از گذشته تا الانا ارزیابی کنید.
  • ا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 1
    دقیقا به نکته درستی اشاره کردید.. آفرین به این خودرو سازان حلال خور!
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 1
    انشا الله در همین دنیا مزد زحماتشون رو بگیرن