برنامه‌های همکاری رنو با ایران

پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو از صادرات قطعات رنو به ایران خبر داد و گفت: پس از لغو تحریم‌ تراکنش‌های مالی، شرکت رنو صادرات قطعات به ایران را از سر خواهد گرفت.

محمدرضا نجفی منش در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به فروش مطلوب محصولات رنو در ایران، این شرکت برنامه بلند مدتی را برای صادرات قطعات به ایران در نظر گرفته‌ است اما هنوز زمان دقیقی برای صادرات قطعات این شرکت به ایران مشخص نشده است. وی در پاسخ به این سوال که شرکت رنو چه استراتژی را دور جدید همکاری با ایران دنبال می‌کند اظهار داشت: شرکت رنو دور جدید همکاری با ایران را با صادرات قطعات بیشتر آغاز خواهد کرد و مسوولین این شرکت برای به دست گرفتن بازار داخل ایران محصولات جدید خود را با توجه به بازار و توان مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.ژ نجفی منش در ادامه تصریح کرد: : تمام برنامه‌ ریزی‌ها برای حضور رنو در ایران انجام گرفته است و در صورت رفع کامل این تحریم‌ها تولیدات محصولات جدید رنو با قطعات باکیفیت به سطح بالایی خواهد رسید که این شرکت تصمیم دارد پنج یا شش خودرو جدید خود را به بازار ایران عرضه کند. وی تصریح کرد: شرکت رنو تنها شرکتی بود که در زمان تحریم‌ها علیه صنعت خودرو ایران با کمک به خودروسازان داخلی و ارائه محصولات خود، کمک فراوانی به صنعت خودرو ما کرد و هیچ زمانی دست ایران را در پوست گردو نگذاشت.
کد خبر 29617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hashemi ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    1 0
    پس چرامحصولات رنواینقدرگران شدواساساخودروسازان غیرازنفع خودچقدربفکرمردم ودولت هستند؟
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    1 0
    ال90 کی به روز میشود؟
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    1 0
    باشه خدا خیرشون قیمتو بیارید پایین حالا ال 90 - 14 میلیونی شده 36 میلیون...!!! شما به تاجرها که ماشین نمیخوایید بفروشید به مردمی که قدرت خریدشون خیلی کم شده میخواید بفروشید.