پراید‌ بین‌ کامیون‌ و‌ اتوبوس‌ مچاله‌ شد‌

پرشین خودرو: در تصادفی در غرب بزرگراه همت، پراید میان کامیون و اتوبوس مچاله شد و هر دو سرنشین آن به سختی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، پراید حامل دو سرنشین در بزرگراه همت در حال حرکت بود که با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.
پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 7:51 دقیقه صبح امروز شنبه به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 76 و گروه امداد و نجات 8 را به محل تصادف در بزرگراه همت، ورودی آزادشهراعزام کرد.
داود کرمی، رئیس ایستگاه 76 آتش نشانی گفت: پراید حامل دو سرنشین در این جاده در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.
او گفت: شدت برخورد به حدی بود که پراید در میان کامیون و اتوبوس کاملا مچاله شد و هر دو سرنشین مرد این وسیله نقلیه که 50 و 38 ساله بودند در داخل اتاقک متلاشی شده آن گرفتار شدند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را که به سختی مجروح شده بودند از داخل اتاقک آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گزارش خبر آنلاین، علت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.
 







کد خبر 41320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha