کد خبر 53330
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
سود خالص 48.1 درصدی رنو

پرشین خودرو: کارلوس گون، مدیر عامل شرکت خودروسازی رنو، از تصمیم این شرکت به استخدام‌ هزار نفر به‌صورت دائمی در سال جاری خبر داده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در کنفرانس سالانه خودروسازی رنو، مدیر عامل این شرکت در میان صحبت‌های خود پیرامون نتایج سال گذشته گفت: «ما برای حمایت از این روند رو به رشد و پاسخ به جاه‌طلبی‌های خودمان، تصمیم به استخدام‌ هزار نفر در زمینه‌های تخصصی برای سال جدید گرفته‌ایم.»

شرکت رنو روز پنجشنبه با اعلام رشد خالص 48.1‌درصدی (نزدیک به 3‌میلیارد یورو) در سالی که گذشت خاطر نشان ساخت که عملا از دو سال پیش هدف خود را روی رشد 5‌درصد مشخص کرده بودند. خودروساز فرانسوی که میزان سرمایه در کار آن به 10.4‌درصد رسیده است، از ضرر حدود 620‌میلیون یوریی خود در سال گذشته به دلیل مشکلات جدی خودروساز روسی «لادا» که با شراکت نیسان و شرکت «روزتک» اداره می‌شود خبر داد. خودروسازی رنو از تلاش مجدد برای جذب سهامداران به منظور حفظ شرکت روسی و بازیابی دوباره آن در آینده خبر داد. در واقع رنو به یکی از اهداف خود در چشم‌انداز سه ساله‌اش رسیده است؛ رشد 5.1‌درصدی سرمایه در مقابل 3.9‌درصد در سال 2014 که برابر با افزایش 2.32‌میلیارد یورویی بودجه این شرکت است.

منبع: فرصت امروز

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha