کد خبر 56930
۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
رنو «کلیو» فیس لیفت  شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه خودروسازی رنو فرانسه از فیس لیفت ساب کامپکت خود رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، رنو کلیو، خودروی کوچک ساب کامپک این خودروساز فرانسوی است که آخرین نسل از آن در سال 2012 میلادی معرفی و در سال 2013 میلادی هم به بازار عرضه شد، ولی حالا برای ایجاد محرکی تازه برای فروش بهتر این برند در بازار، نسخه‌ای فیس لیفت از آن آماده و معرفی شده است.

تفاوت‌های ایجاد شده در چهره رنو کیلو نسبت به نسخه 2013 تقریبا زیاد است، ولی در ریزه کاری‌ها و اصلاح فاکتورهای طراحی سطحی، بدین صورت که حالا در نسخه فیس لیفت شاهد قابی جدید برای چراغ‌ها که با تکنولوژی LED توسعه پیدا کرده است، جلوپنجره‌ای مشبک جدید، مه شکن‌های کوچک‌تر شده ولی با قاب اطراف بزرگ‌تر، چراغ‌های جدید در عقب و همچنین طراحی سپری حجیم‌تر هستیم.

در داخل کابین هم رنو یک غربیلک فرمان جدید، روکش‌های چرمی ناپا و روکش چرمی کم رنگ ناپا را بر روی اهرم تعویض دنده در نظر گرفته و همچنین به اصلاح پنل‌های درب‌ها و اصلاح بخشی از داشبورد پرداخته است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند یک سیستم سرگرمی جدید و یک سیستم صوتی قدرتمند Bose را در صورت نیاز برای خودروی خود سفارش دهند.

در زیر کاپوت فیس لیفت رنو کلیو همچنان همان پیشرانه 120 اسب بخاری بنزینی TCE با جعبه دنده شش سرعته دستی وجود دارد، ولی در کنار این پیشرانه، موتوری دیزلی 1.5 لیتری هم در نظر گرفته شده که از خانواده موتورهای DCI بوده و می‌تواند قدرتی 110 اسب بخاری تولید کند. برای ارسال نیروی این موتور هم از گیربکس شش سرعته دستی کمک گرفته‌اند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha