کد خبر 57759
۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
«رنو» کلیو RS رونمایی شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه جهان

به گزارش «پرشین خودرو»، مدت زمان زیادی نیست که شرکت خودروسازی رنو از "کلیو RS" پرده برداری کرده است، ولی گویا این خودروساز از چهره فرزندش راضی نبوده و آن را به زیر تیغ جراحی برده تا با ایجاد تغییرات در مه شکن‌های جلو، تغییراتی جزیی در چراغ‌های پیشانی و همچنین نصب رینگ‌های 18 اینچی بر روی چرخ‌ها، چهره‌ای مطلوب تر را از رنو کلیو RS خلق کند. در خصوص نسخه رفرش شده رنو کلیو RS باید گفت که این خودرو همچنان از همان پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر در بخش مولد قدرتی خود سود می‌برد که در حداکثر کارایی خود توانایی تولید قدرتی 200 اسب بخاری را دارد. اما در کنار این، یک پیشرانه جدید هم برای خودرو در نظر گرفته شده تا دست مشتریان برای انتخاب بازتر باشد.

در واقع هیچ پیشرانه کاملا جدیدی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است، بلکه همین پیشرانه 1.6 لیتری را رنو ارتقا داده تا به جای 200 اسب بخار قدرت، حداکثر 220 اسب بخار تولید کند. برای تبدیل و انتقال قدرت هم از همان جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است تا در عمل این قدرت تبدیل به شتاب صفر تا صد 6.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 235 کیلومتر بر ساعتی شود.

علاوه بر بروزرسانی موتور، بر روی مدل جدید رنو کلیو RS از یک سیستم تعلیق اسپرت جدید هم استفاده شده که ارتفاع خودرو را 20 میلی متر در جلو و 10 میلی متر در عقب پایین آورده است. مشتریان همچنین در صورت نیاز می‌توانند یک سیستم اگزوز منحصر به فرد را برای زیبایی بهتر خودرویشان سفارش دهند که به صورت سفارشی توسط Akrapovič ساخته شده است.

علاوه بر معرفی یک مدل جدید از رنو کلیو RS، شرکت سازنده قصد دارد یک بسته GT Line را هم برای مدل استاندارد ارائه کند که برای رنو کلیو RS لهجه‌های تیره فلزی، یک سپر جلو اسپرت، راهنمای کرومی رنگ اگزوزها و رینگهای 16 و 17 اینچی آلیاژی را به همراه دارد.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




 

کد خبر 57759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha