چالش عیب یابی خودرو برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه+تصاویر

پرشین خودرو: گروه امداد خودروی ایران برای به چالش کشیدن دانش فنی و خودرویی مشهدی ها در نمایشگاه خودرو دست به یک ابتکار جدید زد.

به گزارش «پرشین خودرو» در شانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور یک خودروی رنگ پاشی شده در غرفه امداد خودروی ایرانی جلوه گری می کرد.

بر روی این خودرو نوشته شده بود"روشنش کن و جایزه بگیر!

میثم عسگری مدیر ارتباطات شرکت امداد خودروی ایران در توضیح وجود این خودرو و معنی اعبارت روی آن به خبرنگار پرشین خودرو گفت: ماشین رنگ پاشی شده مورد نظر شما حاصل اتاق فکر شرکت امداد خودرو برای حضور متفاوت در نمایشگاه مشهد است.

وی ادامه داد:نکته مهم این است که امداد خودروی ایران در هیچ نمایشگاهی شرکت نمی کند مگر آنکه طرح و ایده جدیدی را برای ارائه داشته باشد.

مدیر ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران تصریح کرد: برای مشارکت دادن مردم در یک فعالیت مهیج و فنی این خودرو طراحی شد و از یک تا 8 ایراد فنی نیز تعیین شد تا علاقه مندان به کارهای فنی بتوانند با تشخیص این ایرادها و تصیح آنها ضمن روشن کردن خودرو از جوایز نفیسی نیز بهرمند شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این چالش پیدا کردن افراد مستعد و فنی برای همکاری و استفاده به عنوان کارشناس است و از طرفی میزان آگاهی مردم را نیز محک می زنیم.

عسگری با اشاره به سخت شدن عیوب 8 گانه خودرو به ترتیب از 1 تا 8 گفت: هرکسی که بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین عیب را برطرف کند از جوایز ارزنده ای بهر مند می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی مشهد از این چالش افزود: این اتفاق برای اولین بار در نمایشگاه های داخلی رخ می دهد و ما برای نمایشگاه بعدی خود به دنبال ارتقا کیفی و بهره از خلاقیت های بیشتر هستیم.

مدیر ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران در مورد میزان موفقیت شرکت کنندگان در این چالش خودرویی اظهار داشت: در روز اول دو نفر توانستند هر 8 چالش را رفع کنند و یکی از ایشان در 3 دقیقه به این مهم دست پیدا کرد که از نگاه کارشناسان ما بسیار عجیب بود.

وی از افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به کارهای فنی خودرو ابراز خوشحالی کرد و افزود: خوشبختانه مردم به این سطح از آگاهی ریبده اند که بهتر است در مورد همه چیز مقداری اطلاعات داشته باشند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 



 

کد خبر 58931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha