روح موستانگ، سنتناریو و آئودی R8 در کالبد ایکس باکس وان

خریداران کنسول‌های بازی XBOX در کشورهای فرانسه، آلمان و استرالیا و یا کسانی که کنسول‌هایشان را از بازار این سه کشور تامین می‌کنند، می‌توانند به صورت سفارشی کنسول‌های بازی خود را با سه طرح ظاهری موستانگ، آئودی و لامبورگینی تهیه کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، با عرضه بازی اتومبیل رانی "فورزا هوریزون 3" در تاریخ 27 سپتامبر برای کنسول‌های XBOX One و ویندروز 10 که از همه لحاظ یک بازی کامل و بسیار هیجان انگیز است، باعث تحریک علاقه‌مندان بازی‌های اتومبیل رانی برای خرید کنسول XBOX One شده است، از این رو مایکروسافت تصمیم گرفته کنسول‌های بازی خود را به صورت سفارشی در سه طرح لامبورگینی، موستانگ و آئودی به مشتریان فرانسوی، آلمانی و استرالیایی خود عرضه کند که درون بسته آن، یک بازی "Forza Horizon 3" هم برای علاقه مندان قرار داده شده است.


همانطور که در تصاویر منتسب به مقاله مشاهده می‌کنید، برای ساخت کنسول‌های ایکس باکس وان ویژه از طراحی لامبورگینی سنتناریو، فورد موستانگ قدیمی و در نهایت آئودی R8 V10 الگوبرداری شده است که طرح آنان به ریموت کنترل‌های دستگاه هم سرایت کرده است، اما در این میان برای لامبورگینی یک طرح ساده، ولی برای فورد موستانگ و آئودی R8 یک طرح زیبا و خارق العاده ترسیم شده است.


البته گفتنی است که هر یک از طرح‌های پیش رو برای بازار خاصی تعریف شده است. به عنوان مثال ایکس باکس وان در بازار فرانسه تنها با طرح موستانگ، در بازار آلمان تنها با طرح آئودی و در نهایت برای بازار استرالیا تنها با طرح لامبورگینی ارائه می‌شود که می‌توان از همین حالا نسبت به خرید آنان اقدام کرد.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






 

کد خبر 60897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha