مهار حریق خودرو ساندرو در بلوار شهید بهشتی قزوین

پرشین خودرو:پرشین خودرو: فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری رنو ساندرو در بلوار شهید بهشتی قزوین با تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  حسین ابراهیمیان فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 2 و 25 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه، از وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری رنو ساندرو در بلوار شهید بهشتی قزوین، جنب پارک سوار خبر داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه‌های شماره یک (باغ دبیر) و 2 (شهید بابایی) در کمتر از 4 دقیقه به محل حادثه رسیده و به بررسی خودروی مذکورکه از قسمت عقب طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها بود پرداختند.

ابراهیمیان با اشاره به شدت حریق افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های خودرو جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

 در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.

کد خبر 75243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha