شرکای «برلیانس» در چین را بشناسید

پرشین خودرو: هفته گذشته به دعوت خودروسازی برلیانس مسیر تهران را به مقصد شانگهای طی کردیم.

به گزارش پرشین خودرو، برلیانس جزو خودروساز های دولتی و بزرگ چین است که در حال حاضر با هفت کشور از جمله ایران، به تولید خودرو می پردازد. برلیانس 4 سال است در ایران فعالیت می کند و تا کنون 6 محصول خود را H220 ، H230، H320، H330، ون جین بی Jinbey و اخیرا برلیانس کراس را تولید کرده است. خودروسازی برلیانس جزو 100 شرکت برتر چین و خودروسازهای بنام در این کشور است. کارخانه اصلی در شهر شنیانگ است و اولین مقصد مدیران ارتباطات پارس خودرو، سایپا و خبرنگاران همراه، شهر شانگهای برای بازدید از شرکت شین هوا یکی از بزرگترین شرکت های فرعی برلیانس در زمینه فروش خودرو، خدمات پس از فروش و انرژی های نواست.


شانگهای شهر آسمان خراشها


بندرشانگهای در شمال شرق، جزو بزرگ ترین و زیباترین شهرهای چین و معروف به شهر آسمان خراش ها با جمعیت حدود 34 میلیون نفر است. شانگهای قلب تپنده اقتصاد کشور چین است. اغلب شرکت ها و کمپانی های بزرگ چین در این شهر نمایندگی دارند و با این همه وسعت و جمعیت خبری از ترافیک و آلودگی هوا در مقایسه با کلان شهر تهران نیست. اتوبان های دو طبقه، استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، دورچرخه و موتورسیکلت های برقی و مدیریت خوب شهری دلایل مهم عدم وجود ترافیک در شانگهای است. درچین بیشتر تقاضای خرید خودروها خارجی و مونتاژ چین را دارند و به ندرت برند خودروهای چینی به چشم می خورد و سیاست خودروسازان چینی بیشتر با هدف صادرات است.
 

نمایی از شهر شانگهای

 

خیابان های بدون ترافیک در شانگهای

 

تردد موتورسیکلت های برقی در شانگهای


لیزینگ خودرو با سود 5 درصد


شرکت "شین هوا" در سال 1986 تاسیس و اولین شرکتی است که با برلیانس کارکرده، در حال حاضر "شین هوا" جایگاهی در بین 8 شرکت برتر شانگهای دارد و یکی از نمایندگی ها و شرکت های فرعی برلیانس با 80 نمایندگی در سراسر دنیا در زمینه فروش خودرو، خدمات پس از فروش، انرژی های جدید، لیزینگ خودرو و اجاره خودرو است.
 


نمایی از برج بلند شرکت شین هوا در شانگهای

 


به گزارش خبرنگار اعزامی "پرشین خودرو"، شن یی دستیار مدیرعامل شرکت 'شین هوآ' در نشست خبری مراسم بازدید از برج بلند شرکت شین هوا در شانگهای، ابتدا به معرفی شرکت برلیانس پرداخت و گفت: فعالیت های گسترده ای شرکت برلیانس در حوزه، تولید، مونتاژ، لیزینگ و خدمات پس از فروش خودرو دارد و در حال حاضر در کنار تولید و مونتاژ محصولات سدان، هاچ بک و کراس اوور و ون ، تولید 5 محصول "ب ام و" را هم دارد و توانسته نام خود را در سالهای اخیر به عنوان یکی از برترین خودروسازی های چین مطرح کند.

 


وی ادامه داد: در کنار فعالیت های تولید، خدمات گسترده پس از فروش، لیزینگ و نمایندگی فروش خودروهای تراز اول جهان نیز در کمپانی برلیانس انجام می شود.

 


دستیار مدیرعامل شرکت شین هوآ برلیانس همچنین به نمایندگی فروش خودروسازان بزرگ و صاحب نام خودروسازی جهان در این شرکت اشاره کرد و افزود: ما نمایندگی فروش جگوار، مرسدس بنز، لندروور، پورشه، مازراتی، رولزرویس، بنتلی و تویوتا را در شانگهای چین داریم.

 


وی با اشاره به میزان تولید خودرو در کمپانی برلیانس گفت: در حال حاضر در حدود 1.5 میلیون دستگاه خودرو در شرکت برلیانس تولید و عرضه می شود که این میزان تا سال 2020 به 3 برابر افزایش خواهد یافت.

 


دستیار مدیرعامل شرکت شین هوآ توضیح داد: خودروهای "جین بی" نوعی ون تولیدی در شرکت برلیانس، با کاربری های مختلف خودروی پلیس، مسافربری، آمبولانس و ... تولید می شوند که نوع آمبولانسی آن به بازار ایران نیز صادر می شود و ون های جین بی توانسته بیش از 50 درصد از سهم بازار خودروی ون چین را در اختیار بگیرد که به نوعی در بین خودروهای تولیدی در این کشور یک استثنا محسوب می شود.


شن یی همچنین به فعالیت های لیزینگ و خدماتی شرکت شین هوآ اشاره کرد و گفت: این شرکت 80 نمایندگی در ساسر جهان دارد و توانسته در یک سال گذشته حدود 100 هزار دستگاه خودرو بفروشد و نام خود را بین 8 شرکت برتر شانگهای ثبت کند.

وی به سوال خبرنگاران در خصوص نرخ سود لیزینگ گفت: در چین به طور میانگین خودرو با نرخ سود 5 تا 6 درصدی لیزینگ می شود و مشتریان می توانند حتی تمام مبلغ خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

دستیار مدیرعامل شرکت شین هوآ در پایان به ساختمان آموزش "شین هوا" اشاره کرد و گفت: تمامی کارمندان و تکنسین های شرکت در دانشکده آموزشی دوره دیده اند و حدود 80 درصد از فارغ التحصیلان وارد این حرفه شده اند.
 

کد خبر 84581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha