ثبت نام خودروهای آئودی در سامانه جانبازان آغاز شد (+مشخصات خودروها)

شرکت نادین خودرو دو مدل آئودی مدل ۲۰۲۴ را در سگمنت های سواری و کراس اوور در سامانه جانبازان عرضه کرد.

به گزارش پرشین خودرو، دو خودروی A۳ سواری مدل ۲۰۲۴ و Q۳ اسپرت بک مدل ۲۰۲۴ برای انتخاب جانبازان غیور کشور نهایی شده است و جانبازان عزیز می توانند برای ثبت نام این محصولات از طریق سامانه اقدام کنند. هر دو خودرو از آخرین تکنولوژی های فنی و رفاهی روز شرکت آئودی بهره می برند به طوری که رقیبان اصلی محصولات بنز و ب ام و در دنیا به شمار می روند.

با توجه به دسته بندی ارائه شده، جانبازان کشور در دسته ۵۰ تا ۶۹ درصد جانبازی می توانند خودروی A۳ را انتخاب کرده و جانبازان ۷۰ درصد ویژه می توانند خودروی Q۳ را مد نظر قرار دهند.

کراس اور Q۳

خودروی کراس اور Q۳ تیپ اسپرت بک مدل ۲۰۲۴ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی TFSI بهره می برد که می تواند ۱۵۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو در ۹.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

خودرو A۳

همچنین خودروی A۳ سواری مدل ۲۰۲۴ از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو با تکنولوژی TFSI استفاده می کند که می تواند ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو ۹ ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

بر اساس نظر سنجی های انجام شده و با توجه به اینکه برند آئودی در سال های اخیر غایب اصلی بازار خودروهای وارداتی کشور بوده است، محصولات آئودی یکی از پر تقاضاترین محصولات این دور سامانه جانبازان به شمار می رود.

جانبازان سر افزار کشور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ محصولات به سایت نادین خودرو به نشانی www.nadinkhodro.com مراجعه کرده و یا برای ثبت نام در سامانه جانبازان از طریق درگاه اینترنتی سامانه اقدام کنند.

کد خبر 145933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha