کدام شرکت های خودرویی به نمایشگاه صنعت خودروی ایران رفته اند؟ (+اسامی)

شهر تبریز در نیمه دوم مهرماه جاری میزبان شرکت‌های واردکننده و خودروسازی کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هر ساله در پاییز، شهر تبریز میزبان یکی از نمایشگاه‌های خودرو کشور با عنوان نمایشگاه صنعت خودروی ایران است.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران که از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر تبریز آغاز به کار می‌کند، میزبان شرکت‌های خودروساز سبک و سنگین در کنار برخی شرکت‌های واردکننده خودرو است.

براساس لیستی که از شرکت‌های حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران منتشر شده است، دو شرکت ایران خودرودیزل و زامیاد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گروه کار و تجاری در این نمایشگاه حضور دارند.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران، میزبان سومین قطب بزرگ تولید خودرو در این نمایشگاه است. کرمان موتور که در نمایشگاه خودرو مشهد دست به معرفی دو خودرو جدید از برند لیوان زده بود این بار راهی تبریز خواهد شد تا محصولات خود را در این شهر نیز به نمایش عمومی بگذارد.

شرکت‌های ایران کاوه سایپا، گواه، ایدم، محور خودرو، قطعات خاور و چرخشگر از دیگر شرکت‌های فعال در صنعت خودرو هستند که در تبریز حضور پررنگی دارند.

مدیران خودرو که سه برند فونیکس، اکستریم و ام وی ام را در زیرمجموعه خود دارد نیز در بیست و هشتمین صنعت خودروی ایران با همکاری گروه خودرویی آسا که نمایندگی این برند در تبریز است، حضور خواهد داشت.

مجتمع صنعتی پیلسان هم که از شرکت‌های تولیدکننده خودروهای کار و تجاری است، در نمایشگاه صنعت خودروی ایران حاضر می‌شود.

جذاب‌ترین بخش نمایشگاه خودرو تبریز احتمالا حضور شرکت‌های واردکننده خودرو است. صنایع اتومبیل سازی فردا که واردات خودروهای ام جی را بر عهده دارد یکی از حاضران در تبریز در حوزه خودروهای وارداتی خواهد بود.

شرکت معین خودروی ایرانیان هم با خودروهای تویوتا و آئودی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران در تبریز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

راسا موتور خاورمیانه نیز که واردات خودرو سوزوکی را انجام می‌دهد یکی دیگر از واردکنندگان خودرو است که در تبریز حضور دارد.

گروه صنعتی ایران روور که شرکت پارس ساتر هوشمند را در زیرمجموعه خود دارد و واردات خودروهای اشکودا را بر عهده دارد نیز در شهر تبریز حضور خواهد داشت.

دیگر واردکننده نمایشگاه صنعت خودروی ایران نیز شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام است که واردات خودروهای نیسان را انجام می‌دهد.

دیگر خودروسازی که در تبریز حضور پررنگی دارد، شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) است که به تازگی از نسل چهارم کامیون ۲۶۳۱ رونمایی کرد. این شرکت که در منطقه آزاد تجاری ارس به تولید خودروهای کار و تجاری مشغول است، همواره در تبریز حضور پررنگ و متفاوتی دارد.

از دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت خودروی ایران می‌توانیم به مجتمع صنعتی لیفتراک سازی سهند، آرام سیکلت مادو، شرکت پالایش نفت تبریز، خودروسازان دیزلی آذربایجان، شرکت همتاز موتور، شرکت نیرو محرکه، شرکت مهندسی صنعت گستر بهکاران، شرکت نانوگستران برتر شهر بهشت و شرکت پیشگامان صنعت اکسیر پایتخت اشاه کنیم.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران که توسط شرکت نیکاتیس برگزار می‌شود از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز میزبان بازدیکنندگان و علاقمندان صنعت خودرو خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تبریز

کد خبر 146123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha