کد خبر 21219
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
تونس در انتظار محصولات ایران خودرو

پرشین خودرو: در صورت امضای قرارداد توسط ایران خودرو، شركت تی.آی.موتورز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در بازار تونس را برعهده خواهد گرفت و صدور محصولات ایران خودرو به بازار این كشور آغاز خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این قرارداد بنا به درخواست سرمایه گذاران تونسی برای تاسیس نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو بسته و توسط مرداسی بدرالدین مدیرعامل شركت تی.آی.موتورز امضا شده و در انتظار تایید و امضا توسط مدیریت ارشدگروه صنعتی ایران خودرو است. این قرارداد حاصل چند دوره دیدار و مذاكره میان مسوولان دو طرف است كه آخرین دوره این دیدار روز شنبه 26 اسفند سال91 انجام شد. در این دیدار طرف تونسی خواستار فروش و ارایه خدمات پس از فروش محصولات برند ایران خودرو چون سمند، رانا، دنا، سورن و سریر در تونس شد. در این دیدار مرداسی بدرالدین ضمن ابراز علاقه برای همکاری اقشار کشورش با سایر کشورها، خواهان توسعه همكاری خودرویی میان ایران و تونس شد و گفت: این شركت صرفا برای همكاری با ایران خودرو تاسیس شده و دولت تونس نیز در چارجوب همکاری متقابل حمایت های لازم را برای این كار به عمل می آورد. در دیدار سرمایه گذاران تونسی از ایران خودرو محمد مستیكو معاون شركت تی.آی.موتورز نیز اظهار داشت: همكاری با ایران خودرو نه تنها خرید محصول و قطعات از ایران خودرو را شامل می شود، بلكه امكان تامین قطعات مورد نیاز ایران خودرو توسط سازندگان تونسی وجود دارد. دراین دیدار نیز سعدیان معاون صادرات ایران خودرو گزارشی از برنامه های صادراتی ایران خودرو ارائه کرد.
کد خبر 21219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    من خیلی تو سایتهای مختلف عربی درباره این اشخاص و این خبر جستجو کردم حقیقتش هیچی پیدا نکردم حتی هیچ اثری از اون شرکت تی آی موتورز هم نتونستم پیدا کنم.پرشین خودرو لطفا لینک عربی یا خارجی این خبر رو هم درج کنید و از گذاشتن هر خبری خودداری کنید و مواظب سؤ تبلیغات این خودروسازا باشید.متاسفانه توی همه خبرگزاریهای فارسی این خبر به سرعت منتشر شده.