کد خبر 30242
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
دایی چه خودروهایی سواری می شود؟

پرشین خودرو: ویژه نامه هشتمین سالگرد هفته نامه دنیای خودرو منتشر شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هفته نامه دنیای خودرو شماره مخصوصی را در ۴۰ صفحه به مناسبت فرا رسیدن هشتمین سالگرد تاسیس خود منتشر کرد. این ویژه نامه یکی از پر محتوا ترین شماره‌های دنیای خودرو طی این سال‌ها است.
در این شماره گزارش یک مناظره خودرویی میان مدیران ارشد شرکت‌های وارد کننده مشهورترین برند‌های جهان که برای نخستین بار در کشور انجام گرفته منتشر شده است که در آن هر یک از آن‌ها ضمن انتقاد از ویژگی‌های منفی سایر برند‌ها، از محاسن برند تحت مدیریت خود نیز گفته اند.
همچنین پرونده خودرو‌های علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس، دلایل عدم رانندگی بهنوش بختیاری به عنوان بازیگر، هزینه‌های تعمیر و نگهداری بوگاتی ویرون، آخرین موتورسیکلت‌های وارداتی، مقایسه خودرو‌ها و پیش بینی وضعیت بازار خودرو برای یک تا دو ماه آینده را می‌توانید در این ویژه نامه بخوانید. در این شماره به برخی از خصوصیات اخلاقی پرسنل این هفته نامه به زبان طنز پرداخته شده است.
در شماره ۳۵۲ هفته نامه دنیای خودرو که با قیمت ۲۵۰۰ تومان از روز شنبه روی باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور قرار گرفته می‌توانید صد‌ها مطلب جذاب و خواندنی در مورد خودرو‌ها بیابید.

15 217x300 ویژه نامه هشتمین سالگرد هفته نامه دنیای خودرو منتشر شد

   

 

کد خبر 30242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha