کد خبر 52931
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
استراتژی رنو برای بازار ایران اعلام شد

پرشین خودرو: استراتژی شرکت رنو درباره ایران را می توان در دو کلمه «آرامش» و «ثبات قدم» خلاصه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در طول سفر رئیس جمهوری کشورمان به فرانسه، شرکت رنو دوباره بر اهمیت فراوان ایران به عنوان بازاری استراتژیک تاکید کرده است.
براساس این گزارش، رنوپارس شرکت مشترک رنو، ایران خودرو و سایپا بیش از 10 سال است که در ایران فعالیت می کند و از طریق این مشارکت، رنو تاکنون حدود 500 هزار دستگاه خودرو در ایران تولید کرده است.
تندر پیکاپ و رنو ساندرو جدیدترین مدل های سبد محصولات رنو در ایران است که با اقبال عمومی روبرو شده اند.
با توجه به رفع تحریم های اقتصادی علیه ایران در 16 ژانویه و از سر گیری ارتباط بین بانکی میان فرانسه و ایران، رنو فعالیت خود را در ایران تشدید کرده و خودروهای جدیدی با همکاری دو شریک ایرانی به بازار ایران معرفی خواهد کرد.
برنارد کمبر معاون منطقه ای آفریقا، خاورمیانه و هند در این باره گفت: بازار ایران تا سال 2020 به حجم دو میلیون خودرو خواهد رسید، ظرفیت ایران غیر قابل انکار است. رنو برنامه های بزرگی برای ایران دارد و مذاکرات پیشرفته با ایران خودرو و سایپا برای افزایش حضور، گسترش ساختارها و حمایت از صنعت خودرو در ایران در جریان است.
فروش رنو در ایران برای سال 2015 به 51 هزار و 500 دستگاه خودرو رسید که نسبت به سال 2014 افزایش 56.1 درصدی داشته است. سهم رنو از بازار ایران 4.8 درصد می باشد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha