به تمام قول و قرارهای خود با مشتریان پایبندیم

پرشین خودرو: بر اساس ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت، در تمامی قراردادهای جدید خودروسازان با طرف های خارجی، تعهد طرف خارجی در صادرات 30 درصدی محصول مشترک باید دیده شود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در روزهای گذشته سایپا در حالی از خودروی ساندروی استپ وی خود رونمایی کرد که مشتریان این خودروساز در انتظار معرفی مدل های جدید خودروهای روز دنیا توسط این شرکت هستند و این مهم از دید مدیران این مجموعه خودروساز نباید پنهان بماند.

 


ساندرو استپ وی در اصل مدل به روز شده ساندرو است که چند ماهی است پای خود را به بازار ایران باز کرده و این مدل جدید با همان شکل ظاهری و کمی تغییر در ارتفاع سعی کرده است تا نیاز برخی از مشتریان خود را به خودروهایی با ارتفاع بیشتر از ساندرو معمولی برآورده سازد.

 

 


اما مدیرعامل سایپا این رونمایی را آغاز یک راه می داند که نقطه پایانی برای آن نمی توان متصور شد.

 


مهدی جمالی با اشاره به راه دراز سایپا برای رسیدن به اهداف خود گفت: ما از سال گذشته به مشتریان خود یک قول دادیم که بر اساس آن در زمینه افزایش تولید و کیفیت و همچنین استفاده از فرصت های پسابرجام از تمام امکانات داخلی و خارجی استفاده کرده و در جذب سرمایه های خارجی نیز تلاشمان را افزایش دهیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز که با شما سخن می گویم، این مهم محقق شده و تا همین الان ما توانسته ایم با شرکت فرانسوی رنو، دو رونمایی انجام دهیم که این مهم نوید روزهای خوشی را برای سایپا به همراه دارد.

 

مدیرعامل سایپا در مورد ساندروی استپ وی و برنامه های این شرکت برای صادرات این محصول نیز گفت: در قرارداد فعلی صحبتی در مورد صادرات 30 درصد از تولیدات این مدل خودر نشده است اما در قراردادهای بعدی این مهم به خوبی دیده خواهد شد.

 

وی از تلاش مدیران سایپا برای صادراتی سازی خودروهای جدید در گروه سایپا خبر داد و افزود: از همان سال گذشته بر روی ساخت محصولاتی که توان رقابت و صادرات داشته باشند، فکر و برنامه ریزی کردیم و از همین رو ساندرو، استپ وی و چانگان جدید با حساسیت بالایی به سبد خودرویی سایپا اضافه شدند.

 

جمالی در مورد محصولات آینده گروه خودروسازی سایپا نیز گفت: بازار خودرو در ایران تقاضاهای مختلفی دارد و باید توجه داشت که بخشی از جامعه بر روی قیمت خودروها نیز حساس هستند و ما برای اینکه هم کیفیت و هم قیمت را بتوانیم با بهترین وضعیت پوشش دهیم، در انتخاب های خود حساس خواهیم بود.

 

وی در مورد زمان عرضه خودروی ساندرو استپ وی به بازار گفت: پیش فروش این محصول از اوایل مهر آغاز خواهد شد و امیدواریم از همان مهر ماه 95 بتوانیم اولین سری از این خودروها را به متقاضیان تحویل دهیم و در مورد چانگان جدید نیز زمان تحویل آذر ماه خواهد بود.

 

یادآور می شود: قیمت قطعی چانگان سی.اس35 مبلغ 64 میلیون و قیمت ساندرو استپ وی در مدل اتوماتیک حدود 53 میلیون تومان اعلام شده است.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha