امدادرسانی به 93 خودروی گرفتار در برف و کولاک

پرشین خودرو: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 93 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو» «بهرام غیبی» با اشاره به این‌که در این خودروها 372 نفر گرفتار شده بودند که توسط نیروهای هلال احمر به آنها امدادرسانی شد، خاطرنشان کرد: این خودروها در 15 فقره حادثه، گرفتار برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان شده بودند که اکیپ‌های هلال احمر خدمات امداد و نجات به آنها ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این‌که در این حوادث 3 نفر از حادثه‌دیدگان توسط عوامل هلال‌احمر به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند، اضافه کرد: 4 نفر از حادثه‌دیدگان هم اسکان اضطراری داده شدند.

غیبی با اشاره به نیروها و امکانات به کار گرفته شده برای نجات این افراد از برف و کولاک یادآور شد: در این حوادث، هلال احمر استان با به کارگیری 22 اکیپ، 14 دستگاه آمبولانس و 8 خودروی کمک‌دار به یاری هموطنان در محورهای مواصلاتی شتافتند.

امدادرسانی به 24 حادثه‌دیده در جاده

غیبی از امدادرسانی به 2 فقره حادثه جاده‌ای طی 3 روز گذشته خبر داد و افزود: در یکی از این حوادث، یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی ال 90 در محور اردبیل – کوثر تصادف کرده بودند که 4 نفر حادثه دیده داشت.

وی بیان کرد: یکی از حادثه‌دیدگان توسط عوامل هلال‌احمر درمان سرپایی و یک نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و 2 نفر دیگر هم توسط عوامل اورژانس امدادرسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان این‌که در حادثه دیگری یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه وانت تصادف کرده بود، ادامه داد: این حادثه در محور «کوثر – سرچم» رخ داده بود که 20 نفر حادثه‌دیده و 2 نفر مصدوم داشت که مصدومان توسط عوامل هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

غیبی در ادامه اضافه کرد: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال‌احمر از 15 آذر ماه شروع شده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد که در این طرح اکیپ‌های هلال احمر به صورت 24 ساعته در جاده‌ها حضور داشته و آماده امدادرسانی می‌باشند.
منبع: ایسنا

کد خبر 64589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha