راه اندازی اولین ولوو تمام الکتریکی تا سال 2019

پرشین خودرو: تا سال 2019 میلادی، کمپانی خودروسازی ولوو برمبنای طرح کانسپت 40.2، اولین محصول تمام الکتریکی خود را معرفی و راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، روزهای گذشته در رابطه با این موضوع صحبت کردیم که شرکت خودروسازی ولوو در نظر دارد تا همزمان با شرکت خودروسازی تسلا، یک کامیون تمام الکتریکی طراحی کرده و در سال 2019 میلادی وارد بازار کند، اما حالا علاوه بر وسایل نقلیه سنگین وزن ولوو، اخیرا از سوی منابع خبری تایید شده است که شرکت خودروسازی ولوو تحت رهبری کمپانی "جیلی"، تصمیم دارد با استفاده از طرح کانسپت 40.2 تا سال 2019 میلادی یک خودروی تمام الکتریکی راه اندازی و آماده عرضه به مشتریان کند.

برای اولین بار در سال 2016 میلادی، شرکت خودروسازی ولوو طرح کانسپت 40.2 را در قالب یک خودروی کراس اوور، به همراه طرح سدان 40.1 رونمایی کرد. در آن زمان شرکت خودروسازی ولوو به این موضوع اشاره داشت که اگر روزی این خودروی کانسپت را توسعه دهد و به مرحله تولید برساند، از یک سیستم محرک تمام الکتریکی و یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی برای تامین انرژی مورد نیاز اتومبیل استفاده خواهد کرد.

جالب است بدانید که خودروی کانسپت ولوو 40.2 برمبنای پلتفرم نسل جدید و پیشرفته CMA توسعه پیدا کرده و بر روی خود امکان نصب یک سیستم محرک تمام الکتریکی دارد. البته هنوز جزییات دقیقی ارائه نشده و یا حتی شرکت خودروسازی ولوو به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است، اما باتوجه به مصاحبه اخیر "هنریک گرین" رئیس بخش تحقیق و توسعه ولوو با وبسایت "اتوکار"، به این موضوع اشاره شده است که سیستم محرک تمام الکتریکی ولوو با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند محدوده حرکت 499 کیلومتر داشته باشد.

کد خبر 89844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha